Oyster Perpetual only

Tsjah. Zag t wel een beetje aankomen… Maar het mag de pret niet drukken; nog wat meer voorpret zullen we maar zeggen :wink:

Ik heb mijn bestelling halverwege september doorgegeven.

1 like

Hmm ik heb de blauwe 126000 ook besteld half september. Hoop dat die wel geleverd word binnen de termijn van 6 maanden (aka volgende maand…)

1 like

Op mijn Rolex Oyster Perpetual 116000 staat in de clasp ‘steelinox’ met iets verder op een cijfer en twee hoofdletters. Wat houdt die 3-lange code in?

made in china!

2 likes

Al gevonden. Is het een Rolex Clasp Code. Kennelijk zijn die vanaf 2011 random.

Heel gaaf een gele! Als ik de keuze zou hebben tijdens mijn rode nu en de gele dan zou ik toch even na moeten denken… Beide zou helemaal te gek zijn.

Ergens is geel wel echt heel lekker uitgesproken, misschien wel meer dan rood.

Verdorie… Nu wil ik ook een gele :sob:

4 likes

Hahaha! Ik vond de gele direct al het mooiste. Is ook volgens eigenaren een fantastische kleur. Als ik de plaatjes op internet ook zie…:star_struck:

Ach; heb ook wel heel andere meningen voorbij zien komen. Over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggen :joy:

1 like

Dat klopt helemaal! Beetje diversiteit is altijd leuk. Er zijn veel lui die mijn Coral Red versie ook niks aan vinden. Prima.

In mijn geval ben ik heel blij met dit exemplaar. Heb 'm direct op Schiphol mee kunnen nemen. Dat is ook wat waard. Geel/rood is voor mij 50/50. Omdat ik de gele niet heb neig ik er nu wat meer naar.

1 like

Topic ff wakker schudden. Fotogeniek apparaatje toch:

#nofilter

14 likes

Een oudje…

5 likes

11 likes

Na 11 dagen dragen, en 's nachts niet meer horizontaal neer te leggen zag ik vanochtend dat hij slechts 1 seconde voor liep. Dat is dus minder dan +0.1 seconde afwijking per dag. De liefde is helemaal terug.

12 likes

Gave foto

4 likes

Dankjewel!

Blijft een geweldig apparaat!

13 likes

Geweldige apparaten inderdaad, die OP’s.

Dat brengt me bij de volgende bedenking:

• lange wachtlijsten
  • hoge premiums
    … en toch is het in dit topic zo veel stiller dan in de andere ‘groene topics’.

Iemand een verklaring?

1 like

De meeste mensen die ‘m bij de AD voor list mogen ophalen racen niet naar huis voor de mooiste plaatjes voor horlogeforum maar naar de dichtstbijzijnde dealert voor paar K easy money ?

2 likes

Ik niet in ieder geval :sunglasses::v:

5 likes

Echt een gaaf ding die rode rakker !!

En ook nog op schiphol! Vloog je buiten EU eigenlijk ?

1 like

Bedankt. Ik ben er heel happy mee en heb ze nog niet gezien op het forum (ergens leuk dat ik uniek ben, maar meer kleur op het forum mag wel :slight_smile: ).

Ik vloog inderdaad buiten de EU. Normaal gesproken vlieg ik zelden. Laat staan vanaf Schiphol, maar ik dook na het inchecken wel meteen de Rolex Boutique in!

Ik hoop snel de eerste gele OP te zien op het forum. Of heb ik die gemist?

2 likes