Oyster Perpetual only

De spanning van het wachten en of het überhaupt gaat gebeuren stijgt.

31 maart bij AD naar binnen gelopen. Huwelijks cadeau voor mijn verloofde en voor mijzelf. 2 OP een van 34 en een van 31 beide silver dial. Mogen aanbetalen in de hoop ergens eind dit jaar geleverd te krijgen.

Het gevoel wat ik krijg van de foto’s hier maakt mij onwijs gelukkig! Hoop dat het gaat gebeuren.

4 likes

Allereerst gefeliciteerd!
Dat er zelfs een levertijd van eind dit jaar op een 31mm en 34mm zit Bizar…

3 likes

Ja he! dat dacht ik ook. We gaan het meemaken. Ik heb in ieder geval goede hoop dat ze er een keer gaan komen :wink:

1 like

Gefeliciteerd @Niq. Ik hoop dat jullie m in 2021 krijgen.

@Sander789. Alles van staal en Rolex is een probleem als je geen cent boven list wilt/kunt/moet betalen.

Zal er ook wel mee te maken hebben dat va 36 mm een drama is via ad met “je komt niet meer op de lijst” tot “aanbetalen maar garantie dat je m binnen 1,5 jaar uberhaupt gaat krijgen geven we niet.” Zowat alle andere horloge merken is klant koning. Bij oa Rolex is dat omgedraaid. Aan wie dat ligt laat ik even in t midden.

En die onverkrijgbaarheid via ad zet zich door naar de kleinere maten. Want ja mensen zullen en moeten een kroontje hebben en kopen gewoon alles wat los en vast zit en van staal is.

In een Rolex topic hier is vrij recent door iemand de opmerking geplaatst dat niet meer gebeld naar een AD word voor een bepaald model van Rolex maar naar uberhaupt wat de voorraad is aan Rolex…

Ja ik ken de gekte, maar niet eens een half jaar geleden was vrijwel alles onder de 41mm nog redelijk te verkrijgen… dus het gaat wel erg hard.

Ik 2014 kreeg ik nog korting op een batman en was slechts 1,5e week wachten​:joy::joy:

1 like

Ik kan je de hand schudden ook een paar jaar later nog aardig wat op voorraad aan stalen sport modellen direct aftikken en korting.

En nu? Is t merk zo ongezond dat t via een ad lastig is iets te krijgen tegen list. En dat zie ik de komende jaren niet veranderen, alleen maar erger worden. Zeker nu meer en meer ad’s ook de tweede hands markt betreden. Bedoel waarom een gloednieuw model in grote getalen tegen list uitleveren als je used een aantal k meer kunt krijgen…

Word jij niet een beetje moe van steeds hetzelfde zeggen?

8 likes

Als ik whisky drink zeg ik blijkbaar ook alles een paar keer.

5 likes

Een vriend van me heeft zojuist zijn nieuwe DJ opgehaald bij SC en deze geven aan geen nieuwe bestellingen voor de OP meer aan te nemen en een verwachte levertijd van 3 jaar hebben op het moment… een nieuwe DJ bestellen was geen enkel probleem ook met jubileeband…

1 like

Volgens mij namen ze al langer geen nieuwe bestellingen voor de OP aan.
Drie jaar wachten is wel erg lang! Hopelijk gaat het ietsjes (lees binnen 1 jaar) sneller.

Ja ik hoop die van mij eind dit jaar te ontvangen :slight_smile:

1 like

Ik hoop het ook.

12 likes

Sinds vandaag nieuwe OP41 in de familie :sunglasses:

32 likes

‘Never gonna give you op’ was dus niet waar?

4 likes

:rofl: :rofl:

Lekker hoor! :ok_hand:t2:

Gefeliciteerd! Ben ook best wel een beetje jaloers!

Mooi man hoelang heb je gewacht

Binnenlopen en meenemen :grimacing:

4 likes