Oyster Perpetual only

Hype creëeren?

2 likes

Dat lukt wel aardig, vooral de kekke kleurtjes.

Fototje voor de sier!

12 likes

Blijft de mooiste kleur!

1 like

16 likes

Ik vermoed dat voor t einde van t jaar nog geen 8 leden die op de lijst staan m hebben via ad tegen list als ik t volg hiero…

1 like

Zelf afgelopen week nog eens gebeld. De dame aan de telefoon legde vriendelijk uit dat ze sinds de introductie pas een handvol 36 en 41mm exemplaren hadden ontvangen. Het bekende verhaal dus.

Vind de theorie hierboven wel interessant dat Rolex een extra QC doet op OPs nav die video van Hafiz Mehmood waarin hij ze behoorlijk de oren wast. Zou het?

2 likes

Of deze

5 likes

Moet zijn reviews altijd minimaal twee keer kijken, omdat ik de helft van z’n commentaar niet hoor door het wegzwijmelen bij de verbluffende macro-shots. En hij kan nog diepzinniger over de materie lullen dan die man van watchfinder…en die kon er ook al wat van !

Nog wat yoga voor een watchnerd-brein:

5 likes

Ik doelde inderdaad op die onderste van @gewoonlucas

Prachtige beelden inderdaad!

Ik zet zijn video’s wel vaak op mute omdat het me stoort dat hij voortdurend lidwoorden weglaat :confounded:

1 like

Levertijd valt reuze mee net gebeld door AD kan ze zo ophalen. 31 maart dit jaar besteld.

De 28 mm?

Nou ik zeg rijd er heen en laat ons de foto zien :smiley:

Haha ik was er van de week nog en de verkopers daar hadden tot heden slechts enkele modellen gezien sinds september

ja tuurlijk

1 like

De maat van 31 en 34 icm zilveren dial helpt denk ik wel aanzienlijk bij de wachttijd😬.

Gefeliciteerd met de mooie aanschaf trouwens! Benieuwd naar de foto’s

2 likes

Hij is er hoor !

16 likes

Mooi! Maar 34mm idd makkelijker te krijgen

1 like

Ja ik denk het inderdaad ook! Had de 34 eigenlijk voor mijzelf maar dat was echt te klein. Deze gaat naar verloofde en 31mm af besteld. 41mm nu besteld.

2 likes

Daar kan je dan wel lang op wachten denk ik zo :sweat_smile: