Panerai Luminor Marina 01312 met een hoop straps

For your consideration deze prachtige Panerai Luminor Marina 01312.
Naar mijn bescheiden mening de benchmark voor Panerai watches:
:heavy_check_mark: 44mm geborsteld stalen 1950 kast
:heavy_check_mark: sandwich dial met hele mooie lume
:heavy_check_mark: blauwe secondewijzer
:heavy_check_mark: niet te hoog met zijn 15.5mm maar toch voldoende aanwezig
:heavy_check_mark: zeer mooi gebalanceerde tekst en cijfers op de kast :star_struck:

Merk en model: Panerai Luminor Marina 01312
Diameter: 44mm, voor mijn 17.5 cm polsen de ideale maat voor een Panerai.
Leeftijd: 01/2021. Nog onder garantie tot 01/29
In mijn bezit van oktober 2022
Papieren, doos: Complete set inclusief houten kist, omdoos, originele banden: croco met Panerai buckle en originele zwarte rubber strap met buckle, strapchange tool, schroevendraaiertje, doekje, serviceboekje en garantiekaart.
Extra’s: Ik heb op korte tijd weer heel wat straps verzameld, dat hoort mijn inziens bij de Panerai beleving, deze zitten allemaal in de deal! Bovenop de 2 originele straps: 3 nieuwe Corrigia’s, een canvas strap, een vintage bruine lederen strap en een originele blauwe Panerai rubberen strap. Omdat ik zelf niet hou van geprul heb ik alle straps ineens voorzien van tubes en buckles. Straps wisselen is dan kinderspel met het quick strap changing system.
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen / afspreken
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goede staat! Uiteraard swirls op de glimmende bezel maar ik draag het horloge slechts sporadisch en ben er zuinig op. De kast is lekker scherp en het automatisch uurwerk loopt perfekt.
Soort uurwerk en kaliber: P.9010 Inhouse 3 days automaat
Vraagprijs: 6750€ voor de hele set incl. alle straps. (Nieuwprijs 8600€ zonder de 6 extra straps)

Hij laat zich niet gemakkelijk op foto vastleggen maar hier toch een poging tot:

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.
In het “ervaring met…” gedeelte vind u overigens recensies van het handelen met mij.

6 likes

Ik kreeg de terechte opmerking dat detailfoto’s ontbreken in de ad, bij deze:

8 likes

Voor degene die het gemist ehbben: komt met nog een 6 jaren garantie vanuit Panerai :wink:

Nog steeds te koop deze knaller!
Zij het met 1 strap minder, de blauwe Corrigia strap is inmiddels naar een nieuwe eigenaar toe.

Ik doe ineens een mooie prijsdrop: €6500,- voor deze full set!! (met nu nog 5 extra straps)

4 likes

Upje voor de sfeer! :partying_face:

Goed weekend!

2 likes