Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

20 likes

:star_struck:

1 like

Dark days, bright lume :upside_down_face:

16 likes

14 likes

Mijn nieuwe Panerai! Blij mee! Voor de kenners een vraag. Volgens mij is de standaard strap van de PAM000183 geïnstalleerd. De vorige eigenaar heeft hier mee gezwommen. Ik wil graag een nieuwe OEM band installeren. Ik kan m online niet gelijk vinden. Weet iemand de benaming van deze band? Of een andere manier waarop ik deze kan vinden?

21 likes

Calf Ponte Vecchio “kleur”, hier heb je OEM keuzes:

Hier is de NA ook binnen!!:yum:

39 likes

Super, gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Prachtig….die lijkt mij ook nog wel een keer leuk

1 like

Dank je!

1 like

Prachtige 992 :heart_eyes:

1 like

Welkom en grt van zijn tweelingbroertje :heart_eyes: de kleur van de band op de eerste foto is geweldig

1 like

Ik heb nooit zo begrepen, waarom Panerai horloges zo duur moeten zijn. Want zo bijzonder vind ik ze niet (sorry, voor de liefhebbers ervan).
Maar dat ligt aan mij :wink:. Het zal wel goed zijn. Daar twijfel ik niet aan.
Ik vind de modellen gewoon niet mijn keuze. Maar simpelheid kan ook mooi zijn.

2 likes

Het is maar hoe merken zich willen positioneren zich op de markt, ik schrok vandaag van wat een IWC pilot 41 chronograph op staal kost 9.5k, 750 euro duurder dan een Zenith el primero A3817, vind ik het niet waard.

Vind ik ook van AP. Staat voor mij als peperduur, lelijk en smakeloos.
Ach, ieder zijn meug. (gelukkig maar).

1 like

En een band van Corrigia er op. Ziet er mooi uit, maar het is een bijzondere club… eerst sturen ze me de verkeerde strap en daarna sturen ze er 1 met een scheurtje er in…

12 likes

Herkenbaar. Ik koop er dan ook niet meer.

1 like

De rekening was wel helemaal correct natuurlijk :sweat_smile:

24 likes

Haha. Da’s mijn ervaring ook. Wel vaak wat aan de hand daar idd. En de exacte kleur blijft altijd een verrassing

3 likes