Panerai PAM 00003 - B Series - Tritium Dial

Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is):

Voor de Panerai’s in mijn collectie gaat mijn voorkeur uit naar de oudere modellen met Tritium Dials.
Zo kon ik vorig jaar deze toevoegen aan de collectie; een PAM0003, B series met “T SWISS T” dial.
De tritium dials hebben ze tot ongeveer halverwege de B series gebruikt, dus dit is één van de allerlaatste!

Nu ik ondertussen ook een Pre-A met witte tritium dial aan de collectie kon toevoegen mag deze eventueel naar een nieuwe liefhebber van Vintage Panerai.

Uiteraard is een polar dial Luminor naast een polar dial Marina ook wel mooi in de doos :wink:

Voorkeur voor ruil met andere Pre A of zeker tritium dial Pam (opleg bespreekbaar naargelang model, jaar, staat etc…:wink:

Komt met bijna nieuwe Italiaanse handgemaakte band en de correcte originele Panerai gesp

Merk en model: Panerai PAM00003 - Luminor Marina
Diameter: 44
Leeftijd: 1999
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Watch only
Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur afhalen
Conditie (krassen, werking etc): Zeer mooie staat!
Soort uurwerk en kaliber: OP II
Vraagprijs: €4500

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

5 likes

Goed bod mag ook

Wegens het binnenkomen van één van mijn grails, open voor een goed bod :wink:

Mag weg voor €4250 en daarmee waarschijnlijk de goedkoopste B-series met Tritium dial momenteel te koop…

Upje

Up…

Ruilvoorstel met Tritium PAM ook welkom he

1 like

Wegens zicht op NA icm met de regel “1 binnen = 1 buiten” sta ik ook voor deze open voor een goed bod.

een goed bod is welkom, misschien komen we er wel uit :wink:

Zaterdag afspraak bij mijn vaste dealer voor mogelijke NA te bekijken… :wink:
Tot dan (of tot één van twee verkocht is), mijn beide PAM’s hier op het forum in de aanbieding.
Deze dus tijdelijk (2 dagen) voor €3750…

2 likes

1 like

Liever op zulu strap?

1 like