Te koop:
Merk en model: Panerai PAM00574
Diameter: 42mm
Leeftijd: maart 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Januari 2025
Factuur en/of certificaat: Factuur, afgestempeld boekje, Watch Register certificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set + nieuwe Panerai band
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen regio Leiden
Conditie (krassen, werking etc): Loopt goed, verengde garantie t/m 21-03-2029, horloge heeft wat gebruikssporen en een lichte beschadiging op de lug rechtsonder. Zwarte kartonnen doos is licht beschadigd.
Soort uurwerk en kaliber: P.1000 handopwinder
Vraagprijs: 3.950 euro (vast) per bankoverschrijving
Ik nam deze Panerai begin dit jaar over en heb vervolgens een nieuwe originele band erbij gekocht. Hoewel ik het een prachtig model vind, kan ik er op een of andere manier toch niet echt verliefd op worden. Ik draag daarom eigenlijk altijd een van mijn andere horloges. Voor zover ik weet, heeft het horloge nog geen service gehad. Online heb ik het horloge geregistreerd, met als gevolg dat de garantie is verlengd tot maart 2029. Sorry voor de slechte foto’s.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.