Te koop
4500 eur
De Panerai Radiomir PAM 210 is een meesterwerk van eenvoud en stijl dat de essentie van Panerai perfect belichaamt. Zoals Fratello Watches het treffend omschrijft in hun uitgebreide review, combineert dit model een elegante kussenvormige kast met een tijdloze zwarte wijzerplaat. De handopwindbare beweging, met 56 uur gangreserve, benadrukt Panerai’s traditie van precisie en vakmanschap.
Na het lezen van de review besloten velen, terecht, dit horloge aan hun collectie toe te voegen. Ontdek zelf waarom deze Radiomir zoveel lof ontvangt. Lees de volledige review 【F】 Exploring Evergreens: Panerai Radiomir PAM00210 en ervaar de aantrekkingskracht van de PAM 210.
Merk en model: Panerai radiomir 210 sandwich dial
Diameter: 45 (maar draagt kleiner)
Leeftijd:2007
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): vie bare watches 6/2024
Factuur en/of certificaat: berichten
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos en papieren
Verzendkosten of afgehaald: liefst afhalen regio antwerpse - verzenden op kosten en risico koper
Conditie (krassen, werking etc): uitmuntende staat van de kast - band gedragen
Soort uurwerk en kaliber: opwinden
Vraagprijs: 4500
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.