Parnis Power Reserve tk/tr

Parnis Power Reserve tk/tr

Met lange tussen pozen kort gedragen. En omdat hij voornamelijk maar in mijn kist zit doe ik h’m toch maar weg. Ooit gekocht omdat er blauwe schroefjes zichtbaar zijn door de zichtbodem. Mij is verteld dat er een seagull uurwerk in zit. Mijn kennis schiet te kort om dit ook vast te stellen. Geweldig is de power reserve meter!
Hij komt met het originele blauwe bandje dat meteen vervangen moet worden, heb ik ook gedaan :wink:
Ik wil graag een Bambino met een groene dial, als iemand wil ruilen heeft dat m’n voorkeur

mn eeste advertentie dus ik hoop dat ik alles nu volgens de regels heb gedaan…

Merk en model: Parnis Power Reserve Witte dial & blauwe wijzers en markers.
Diameter: 43mm
Leeftijd: 2011
Papieren, doos en eventuele accessoires: alleen het horloge
Verzendkosten of afgehaald: ex verzendkosten risico koper, ophalen heeft mijn voorkeur
Conditie (krassen, werking etc): Werkt goed, bouwt snel de power reserve op. Lichte gebruikssporen aan de zijkant op 11 uur heb ik een een beschadiging gevonden, die me eerder niet was opgevallen. Zie gezoemde foto
Soort uurwerk en kaliber: vermoedelijk Seagull
Vraagprijs: 109

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

6 likes

Up… en als iemand een Bambino met een groene dial wil ruilen, heeft dat m’n voorkeur.

Bieden mag ook…

down naar € 99,- of een ruil voor kleiner formaat horloge met mooie dial, bijvoorbeeld een seiko snkl

is de prijs van dit super mooie horloge niet goed?
laat het me even weten…
Rob

1 like