Patek Philippe only

Inderdaad raar hoe iemand zo aan een losse wijzerplaat komt, behalve uit zijn eigen horloge dan. Maar dan moet ie zelf verder met een horloge zonder wijzerplaat. Nou ja, dat is voor dat bedrag nog wel te doen natuurlijk.

Ik heb drie banden voor dit horloge gekregen zal ze eens bekijken…eerlijk gezegd niet mee bezig geweest

1 like

Zo dat is niet mis, 2 extra banden

Mijn moeders glimlach deed wonderen hahahhaa een een schitterende zijden sjaal…voor haar

1 like

Gisteren deze gepast.

Ik kan hier wel aan wennen denk ik…

33 likes

Ik zeg doen!

1 like

Ik kwam nét even wat te kort…

en sowieso, voor dit geld zou ik voor een perpetual chrono gaan.

Of de helft in je zak houden en voor het “oude” model gaan.

20 likes

Beter idee.

Kijk je voor naast je blauwe, of vervanging?

Hij is 42mm maar hij viel een opvallen stuk groter dan mijn 5524G, hij leek op mijn 18cm pols té groot.

De 5320G-011 zou mijn volgende moeten zijn :heart:

Ik was aan het kijken naar iets heel anders en kreeg deze even omgeslingerd.

1 like

Ik vond het heel erg meevallen eerlijk gezegd. Hij is lekker plat en vorm mooi om de pols, kon hem prima hebben.

Prachtig! Heb je de nieuwe 5172g ook overwogen?

Yes, de kleur van de 5172G is eerlijk gezegd mooier dan de 5320G maar ik heb niets met chrono’s.
Mijn zwak is dual times/GMT’s en andere datum complicaties zoals weeklies en worldtimers

Maar de 5172 is schitterend !!

Vind m irl tegenvallen! Oude leuker.

Eens. Veel mooier en die is veel beter in balans qua wijzerplaat.

1 like

Supergaaf!

Oja, de betere keuze als je het mij vraagt

Zag deze Patek gister hangen in Stuttgart.
Weet iemand misschien het ref.nr. ?

7 likes

PP 5396G

3 likes

Gruwelijk ding!

Ik zie op de site dat ze langzaam de 324 calibers vervangen door de opvolger 26-330.
Althans bij de 5164, 5524 en 7234 is het 324 caliber van de traveltime vervangen door het 26-330 caliber met daarop dezelfde ongewijzigde traveltime module.

1 like