Patek Philippe only

Super mooi zeg! Enjoy!

1 like

Ik vind een gesp veel mooier. :+1:
Daarbij vind ik de vouwsluiting van Patek ook minder comfortabel. Kan me wel voorstellen dat het geheel met een vouwsluiting mooier in balans is qua gewicht.

Enne foto’s van de onderkant???

3 likes

Ja, ik heb een paar horloges met vouwsluiting die niet perse beter dragen. Maar band blijft wel netter.

Ohja, de onderkant:

32 likes

Ik vind een gesp in de regel ook mooier (en prettiger dragen).
Maar specifiek de PP vouwsluiting met het Calatrava logo vind ik echt heeeeel gaaf.

1 like

Hoppa,… mooi hoor; wat mij betreft de mooiste kant van het horloge!!!
Echt super gaaf. :ok_hand:

Klopt idd wat je aangeeft mbt bandjes; gewoon meer horloges kopen, dan valt het minder op. :grin:

Iedereen zijn ding, ik vind hem te opzichtig en belangrijker niet comfortabel. Kortom gelijk er af, als die erop zit en vervangen voor een gesp. :wink:

Moest zo ook erg wennen aan de gesp van Vacheron, dat is ook een behoorlijk gevaarte. Echter wel comfortabel.

2 likes

De vouwsluitingen van Omega vind ik trouwens de uitzondering op de regel.
Dat hebben ze echt mooi gedaan met de band die aan de onderkant doorloopt.

Dat is de enige vouwsluiting die comfortabeler draagt dan een gesp.

2 likes

Bedankt voor leuke reacties😃

1 like

Hoewel ik niet helemaal fan ben van de bovenkant, is de onderkant ‘next level’. Beter dan dit gaat ga je niet krijgen. Van harte met deze fraaie aanwinst!

1 like

+1

+1, m.n. qua draagcomfort

Wat een baas die Robin! Met je PP in een 15 jaar oude Renault Trafic bestelwagen die € 500,00 waard is en voor € 0,= in de boeken staat :joy::joy:

Gefeliciteerd ermee! (PP bedoel ik)

4 likes

Nounou, €500,- is wel heel negatief gewaardeerd. Hij heeft nog geen ton gelopen! €4K moet nog wel lukken hoor!

2 likes

Hij stelt goede prioriteiten.

1 like

Leatherboy

15 likes

@551er Gefeliciteerd met deze mooie nieuwe aanwinst! Erg stijlvol!

1 like

Wów, wát een mooi horloge, Robin! Heel veel plezier ermee!! 🥳

1 like

Poh wat een beauty! Van harte!

1 like

:smiley:

Klikken voor scherp

31 likes

Schitterende kast, gesp en band!!

3 likes

Wat je niet kan zien, maar wel heel cool is: ik kocht hem 1 juli. Als je dan datum goed zet, zet je hem op 30 juni, draai je de wijzers 24 uur door om hem op tijd te zetten, slaat ie vanzelf 31 over. Je weet dat dat zo hoort, maar om te zien is toch tof. @Henk weet wat ik bedoel :smiley:

6 likes

Mooie, positieve insteek…:grin::+1:t2:

1 like