Dit is by far je beste one-liner ooit!! Ik wil de kroeg in met je!!
Stuk voor stuk goede releases. Met name die diamanten markers 5396
Maar de cubitus en helemaal die schele maanfase aquanaut zou het merk zich voor moeten schamen. Het is jammer dat die vele malen meer aandacht krijgen dan bijv. Zo’n 5396. Maar dat werkt het merk zelf in de hand
Nautilus?
Heel mooi stuk. Zal wel hard gaan qua waarde.
Poh. Je ziet niet vaak zulke mooie.
Dit is wat Patek zou moeten maken ipv die vierkante blokken st… !
Nee, heel mooi ding, hier worden we wel opgewonden, ehm… enthousiast van.
Ben geen kenner maar ik vermoed dat ie echt is.
Alweer, geen kenner, maar lijkt me jaren ‘20. Waarde 5K? 10K?
Veel beter dan dit wordt het niet qua zakhorloges imo.
Green Auctioneers on Instagram: "Patek Philippe Pocket Watch Circa 1930 18k white gold, silver dial with Breguet numerals. Manual winding movement. Diameter: 44mm. Case, bow, movement and dial signed Patek Philippe. Estimate: €4,000 - €6,000 How to bid: LINK IN BIO - #greenauctioneers #greenauctioneerswatches #patekphilippe #vintagepatek #vintagepatekphilippe #patekvintage #patekphilippepocketwatches #vintagepocketwatch #vintagewatch #1930s #rarefinds #auction" > klik naar tweede voor gif.
heel mooi!
Nee deze, 5261
Echt is ie zeker. Maar idd lijkt op deze. Thx
Verbazingwekkend lage waarde eigenlijk voor dit handwerk en witgoud.
Blijft een zakhorloge; zakhorloges zijn nou eenmaal veel minder gewild dan polshorloges, ook als er Patek op staat. Niemand draagt die dingen nog
Exact.
Complicatieloos ook. Zo heb ik ze graag, maar goed.
Absoluut een mooi ding. Heb zelf de nodige zakhorloges liggen, ik val elke keer voor de relatief lage prijs voor wat je hebt (heb geen Patek overigens)
Zakhorloges zijn geen zak waard
Droom horloge! De blauwe is ook prachtig.
Eet smakelijk
beauty
I say yes, yes I say.