Patek Philippe

Afgelopen weekend heb ik een horloge gevonden op een van onze evenementen. We kunnen heb pas na 3 maanden vrijgeven als de eigenaar zich niet meld maar toch ben ik benieuwd naar de echtheid van dit horloge.

Ik ga ervan uit van niet maar je weet maar nooit

Zag een eerdere topic in 2013 al voorbijkomen en zag dat de meeste wel smullen van zo een topic.
Dus here it goes…

Ik durf vrij zeker te zeggen dat dit een replica is.
Het openheart tourbillon zoals deze wordt niet door Patek Philippe gebruikt.

100% nep :smiley:

1 like

100 procent nep, is bijv geen tourbillion maar open balans, datum en dagaanduiding in plaats van chronograaf, etc

Ja dat dacht ik al…

Dacht toch even vragen aan de liefhebbers

Hartstikke bedankt

1 like

haha ) bij is ipv Patek, Jaragar op geplakt!

Wil je hem alsjeblieft vernielen en weggooien. Dan hebben we alweer een nepper minder op de wereld :stuck_out_tongue:

Ik vind het zo jammer voor de horloge industrie al die neppers.

gevonden? in de prullebak?

gewoon dragen!

Haha ja ik wacht netjes tot de eigenaar zich meld en anders gaat hij inderdaad de prullenbak in.

Die industrie heeft r volgens mij niet echt heel veel last van. Ik vind het voornamelijk jammer voor de dragers van de neppers en voor degene die per ongeluk te goeder trouw zo’n ding aanschaft.

Dat je de vraag durft te stellen.

1 like

Dat is het mooie van dit forum! Het mag!

TS is pas net lid en heeft dankbaar van onze expertise gebruik gemaakt. Over een tijdje helpt hij zelf de newbies :smile:

4 likes

lijkt verdacht op een replica :laughing: die balans deugt niet. ook het glas ziet er niet goed uit. de wijzers zien er iets te goedkoop uit.

Als de intenties goed zijn heb ik ook geen probleem met een vraag over de echtheid van horloge.

Uiteraard geen probleem. Ben zelf ook nog lang niet zo ver dat ik me ’ een kenner ’ wil noemen. Maar als je naar die wijzerplaat kijkt komt die heel regelmatig terug bij goedkope horloges die je overal tegenkomt op verschillende zogezegde aanbieding sites. Het type van normaal 1783 euro voor nu slechts 119. :angry:

Deze topic is nu gesloten. Nieuwe reacties worden niet langer geaccepteerd.