Petteflet

Een tijdje terug een horloge mogen verkopen aan @Petteflet en wat mij betreft een aanrader.
Alles gewoon vlot en correct zoals ik het via HF gewend ben en zoals het m.i. heurt.

Nog even een gezellige kop koffie gedronken bij de overdracht en beiden tevreden huiswaarts gekeerd.

Ik wens je nog veel plezier van de aankoop en op het forum :+1:

Nog bedankt voor de prettige deal en HF weer voor het podium!

2 likes

Bedankt voor je berichtje, Arend! Ik heb nog steeds veel plezier van m’n nieuwe Steinhart OVM 39. Het was leuk je gesproken te hebben en al helemaal leuk om jouw collectie te zien en even om de pols te hebben gehad. Ik ben er best jaloers op!

De volgende keer is de koffie van mij.

2 likes

Net een Tropic bandje overgenomen, snelle respons en de deal was dan ook snel beklonken…

Ik het geld overgemaakt en hij het bandje op de post gedaan. Top service en wie weet tot de volgende keer.

Wat mij betreft een aanrader :+1:t2:

1 like

Fijne deal gedaan met @Petteflet. Goede communicatie en snelle acties, aanrader!

1 like

Deze week een Seiko SKX009 overgenomen. Hij had hem in het blauwe gedeelte gezet en mij een bericht gestuurd omdat ik een gezocht-topic had aangemaakt.
Omdat ik eerder al eens achter het net viste, snel gehandeld.

Contact is prettig verlopen. Horloge was in uitstekende staat en was snel verzonden. Patrick is duidelijk en doet wat hij zegt. Prettig zakendoen. Top :+1:

1 like

Hele snelle transactie gedaan, Citizen NY 0040 overgenomen, niets dan lof.

Gr. Marc

1 like

Afgelopen week de rainer box van @Petteflet overgenomen.

Patrick is zeker een aanrader! Snelle communicatie en duidelijke omschrijving van het product. De rainer box was in perfecte staat en de volgende dag al in huis.

Tot de volgende Patrick :grinning: :sunglasses:

1 like

Een turtle van Patrick overgenomen, geen enkel probleem. Vlotte communicatie en verzending, dank.

1 like

Eind 2020 de skx013 van Patrick overgenomen. Goed ingepakt verzonden. Altijd goed op de hoogte worden gehouden met betrekking tot verzending. Een paar weken geleden ook bandjes overgenomen. Ik kreeg hierbij zelfs de video dat de envelop door de brievenbus ging.
Een aanrader!

1 like

Tudor goodies van @Petteflet overgenomen. Erg fijne communicatie en met zorg verzonden. Kan Patrick van harte aanbevelen :+1:

1 like

Patrick heeft een horloge van me overgenomen. Zeer vriendelijke man, houd zich aan afspraken of versneld ze zelfs :stuck_out_tongue_winking_eye:, gezellig over horloges en het forum gepraat. Kan niet anders zeggen dan top ervaring! Wel thuis.

1 like

Hier ook een prettige ervaring met @Petteflet.
Vandaag een horloge van hem overgenomen, hij nam de moeite om hem langs te brengen onderweg naar zijn nieuwe aanwinst.
Horloge als omschreven en een kort maar prettig onderhoud met hem gehad.
Zeker iemand om nog eens zaken mee te doen.

2 likes

Mooi band overgenomen van @Petteflet

Zoals beschreven, nette prijs en snel verzonden. Happy camper! Thanks Patrick en tot de volgende :slight_smile:

1 like

Een supergave SKX009 overgenomen van Patrick voor een zeer schappelijke prijs. Communicatie, transparantie en verzending gingen allemaal perfect en binnen twee werkdagen het horloge in ontvangst mogen nemen. 10/10!

1 like

Een schitterend horloge overgenomen in een ruildeal. Aardige gozer en leuk gesprek gehad over de hobby met een biertje erbij. En nog wat horloges uit zijn mooie collectie mogen passen wat heel leuk was :ok_hand:

Zeker aan te bevelen om zaken mee te doen.
Bedankt voor de gastvrijheid @Petteflet

2 likes

Een mooie band overgenomen van @Petteflet. Al een tijd hebben we gezellig contact, maar weet nu ook dat deals met Patrick top zijn. Snelle communicatie, bombproof-verpakking en een prima prijs. Wat wil een mens nog meer?

1 like

Vandaag mijn skx bezorgt bij Patrick. Alles verliep uiterst soepel, goede en vlotte communicatie, een goed gesprek en lekkere koffie. Daarnaast enkele horloges mogen passen. Kortom een aanrader.

Bedankt @Petteflet

1 like

Twee bandjes overgenomen van Patrick voor een mooie prijs, wederom goede communicatie en een gezellige afspraak, wat wil je nog meer👍

1 like

Mooie boeken over kunnen nemen van @Petteflet. Deal snel beklonken, verzenden ging bijna nog sneller en bom-proof verpakt. Echte aanrader, bedankt!

1 like

Het is alweer bijna een jaar geleden dat @Petteflet mijn SKX heeft overgenomen maar nu dan alsnog de recensie. :sweat_smile:

Fijne heldere communicatie en prettig contact met Patrick. Deal snel gesloten en afgehandeld.
Aanrader dus! :+1:

1 like