PaulusB

Vandaag is @PaulusB bij mij langs geweest om de Klokers Klok-08 over te nemen. Erg aardige man en natuurlijk veel over klokjes gebabbeld. Zeker een betrouwbare koper! :+1:t3:

Paul begin van de avond bij mij aan de picknicktafel gehad…2 houten kistjes op tafel waarin 10 lades passen, en in elke lade dan weer 15 versnaperingen.
De lokdoosjes zullen we maar zeggen :sweat_smile:

Nou dat was wel even een uitdaging!

Maar, met smaak, elan en goede zin zijn we de uitdaging aangegaan om enkele horloges te selecteren die tezamen het budget niet zouden overstijgen
En dat is gelukt !
Een oude Zenith en twee Duitse Buren (s) uiteindelijk geconfiskeerd en betaald.
Rijden nu weer westwaarts naar het domicilie van Paul.
(Halle, dat is bijna Duitsland, dus alles gaat westwaarts)

Was zeer gezellig en voor herhaling vatbaar, niet dan Paul?
:facepunch:

:+1: :+1: :+1:

1 like

Zeker, thnx dat is wederzijds

1 like

Vanavond is mijn Omega bumper opgehaald door PaulusB, even leuk staan kletsen over horloges zoals dat gaat
Paul, heel veel plezier van je nieuwe aanwinst en wie weet tot een volgende :+1:

2 likes

Dank Jan. Erg blij mee. Zeker voor herhaling vatbaar

Vanavond is mijn Omega bumper opgehaald door Paulus3, even leuk staan kletsen over horloges zoals dat gaat
Paul, heel veel plezier van je nieuwe aanwinst en wie weet tot een volgende :+1:

Paul aka @PaulusB vandaag bij mij in Zeeland op bezoek gehad om de Oris 65 op te halen… Leuke gesprekken over onze hobby gehad :ok_hand:t2::blush:…Was leuk om voor de eerste keer iemand van HF bij mij thuis te ontvangen. Zeker een aanrader om zaken mee te doen :ok_hand:t2::smiley:

Veel plezier met de Oris 65 Paul! :+1:t2::smiley:

1 like

Aan PaulusB een leuke diver verkocht!

Gezellig contact, goede snelle betaling en eerlijk bod!

Aanrader

Veel plezier met de diver!

1 like

@PaulusB heeft van mij een Vostok 710 gekocht. Helaas zat f2f er niet in, maar toch een goed gesprek gehad en een fijne deal gemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar! :grin:

Net gezellig met Paul aka @PaulusB staan kletsen bij mijn voordeur.
Heel leuk en gezellig contact en het natuurlijk over horloges gehad.
Hij kwam voor een horloge van mij maar van een koop is het niet gekomen omdat ik een mankement niet goed had opgemerkt.
Paul heeft me daarop gewezen en verder ”No hard feelings”! Gelukkig…:wink:

Onwijs aardig en leuk je ontmoet te hebben!
Wellicht tot een volgende keer.

Groet,
Repko

Ha Repko. Geen issue hoor :wink:. Ik ben misschien wat precies op details. Was een prima horloge voor de juiste prijs. Plezierige ontmoeting was eensgelijk. :grin::+1:t3:

1 like

Mijn Oris aan @PaulusB verkocht. Alles volgens afspraak verlopen. Keurig op tijd, aardige man!
Aanrader

1 like

Vandaag heb ik @PaulusB thuis ontvangen om een horloge over te dragen.
Na een communicatie waarbij we e.e.a. af hebben moeten stemmen (vanwege een onduidelijkheid in de advertentie c.q. de contra-informatie op internet), zijn we tot overeenstemming gekomen.

Na een leuke babbel over , natuurlijk, voornamelijk horloges en de voorkeuren of eigenaardigheden daar binnen, zijn onze wegen na ruim een uur weer uiteen gegaan, na voltooiing van de verhandeling.

Kortom, wat mij betreft een positieve ervaring!
Veel plezier van het horloge!

1 like

Mijn Alpine GMT startimer aan @PaulusB verkocht. Goede communicatie en even op een leuke manier kennisgemaakt met een medeliefhebber. Top.

1 like

Omegabox naar @PaulusB gestuurd. Snelle transactie en bericht van ontvangst met foto, hartstikke leuk! Paul bedankt!

1 like