Peter, 2dehands.be PAS OP SCAMMER

Peter zet horloges te koop met een ‘te goede’ prijs.Altijd met een mankementje of een onderhoudje nodig.

Evenwel zegt hij na contact verhuisd te zijn naar het buitenland en van daar wel op te zullen sturen.
Trap hier niet in. Dit is een oplichter!

5 likes

Je kunt daar toch ook ervaring met ingeven?

Ik moet zeggen dat Tweedehands.be altijd vrij snel verdachte advertenties weghaalt, maar ze staan er binnen een dag weer op onder een andere naam.

Ja na opgave van zijn emailadres. Haalt wel niks uit. En hem rapporteren ook niet.

Ik heb ook vaak personen gehad op 2 de hands.be die uurwerken bijna minder dan de helft aanbieden vooral bij een top merk
meestal zijn ze ook vanuit buiten Belgie
Als je kijkt zijn deze personen met nep namen vanuit Belgie en ook pas actief staan op de dag die ze ingeschreven zijn hebben ze al een advertentie opstaan
Ik heb vaak de 2 de hands .be verwittigd en 9/10 zijn ze oplichters en de emails worden ook snel geblokekerd door de tweedehands.be.
Dan komen ze verhaaltjes vertellen nu ben ik buitenland enz…
Dus opletten mensen…

Die Peter is deze actief hier op forum ,met welke lid naam staat ze hier dat ook iedereen het weet

ik betwijfel het aangezien hij franstalig is.

Dat had ik ook verwacht
Enige idee welk actief naam deze heeft

Het stikt op .Be met nepaanbieders, altijd ophalen want veel vreemde vogels en oplichters actief. Nu al paar keer achter elkaar spullen niet opgestuurd gekregen of defecte spullen gekregen.