Pijnenburg Eindhoven (td)

Pijnenburg Juweliers op de Demer te Eindhoven, oplichters!!!
Heb daar een stalen schakel voor mijn AP RO gekocht voor de prijs van €360,-
Laatst bij Schaap & Citroen bij AP een service beurt gegeven en gelijk nog een zelfde schakel bij besteld (omdat mijn polsen in de zomer dikker zijn) tot mijn verbazing is de prijs van de schakel daar maar €220,-
Onvoorstelbaar dat dat bij een “juwelier” die zich AP dealer mag noemen zo`n groot prijsverschil in zit ggrrrrr (td)

Dan heeft het horloge dus nooit gepast? Als je zo’n klok nieuw koopt regelt de verkoper maar dat ze hem passend kunnen leveren. Kosteloos wel te verstaan.

Sowieso zou ik even verder gezocht hebben als een zaak dit bedrag rekent voor een schakel…

Een schakel voor 220 euro vind ik ook een belachelijke prijs.

Is ook belachelijk duur, maar als er 3 deuren verder zo een prijsverschil in zit… ik betaalde voor een sericebeurt van een Rolex Daytona €560,- ik heb gelijk met de Daytona de AP voor een servicebeurt binnen gebracht, die kost €2190 + €250 om de band en kast op te maken, nog een voorbeeldje, ik heb nu een donkerblauwe wijzerplaat er in zitten, daar wil ik een witte in, prijs bij S&C rond de €1300,- en bij Pijnenburg rond de €1850,-
Beide juweliers laten die werkzaamheden bij Bagijn te A.dam uitvoeren…

WVE Schreef:

Een schakel voor 220 euro vind ik ook een
belachelijke prijs.

Eensch… Ik had voor een half schakeltje voor mijn GP € 240,- moeten aftikken. Daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Ik stop gewoon met halfvolle en light producten! :+