Omega Planet Ocean only

En wat doet de Topic starter … hij gooit zijn P.O eruit… :thinking:
No worries , een P.O gaat er zeker wel weer komen.

@Spoon1 , die zwarte rubberen band staat hem wel zo gaaf! , perfect gewoon.

3 likes

lol

mooi de liquid metal!

Aha, maar dit is geen liquid metal. Dat is het mooie van de PO, heeft zoveel mooie hoeken als gevolg van de lichtinval. Het is een gewone PO :wink:

2 likes

In het veleden een 8500 in 42mm gehad. Ik vond de 42 iets teveel een “tonnetje”. Vaak gehoorde klacht geloof ik. De PO blijft echter wel een prachtig apparaat. Nu kwam er toevallig een 45mm variant op mijn flipperpad en ben echt verbijsterd over het, op het oog, geringe verschil. Dit moet haast wel aan de vorm van mijn polsen liggen. Ik heb 16,5cm polsen maar de 45 gaat meer dan prima. Plus dat ik de 45 beter in balans vind. 2e verrassing is de rubber band. Ik was altijd enthousiast over het rubber van breitling maar deze van omega is echt heel, heel mooi. Mag ook wel voor dat geld, maar dat maken ze dus wel behoorlijk waar!

Het idee is deze te gaan flipperen voor een speedmaster of PAM 380 maar ik vind het voor nu wel even mooi.

9 likes

PO is top :+1:

1 like

Prachtige horloges zijn het :thumbsup:

1 like

8 likes

Creatief met de Planet Ocean en bubbels.

16 likes

Ga denk toch de DLC laag laten verwijderen als ik al die glimmende PO’s langs zie komen :grin:

Excuus als ik hierover heen gelezen heb maar is dit de 43.5 mm en 8900?

Dat was :expressionless: , de 39,5MM met 8800 kaliber

1 like

Ziet er heel goed uit. Dank.

PO blijft een mooie klok, veel waar voor het geld. Ik snap je flipper neiging geheel… ik heb precies hetzelfde. Ik heb nu de pam 312 en heb ook de PO 8500 42mm gehad. Succes met volhouden :slight_smile:

Mooie duiker

1 like
8 likes

Vanwege budget technische redenen heb ik alleen de wijzers😂
Maar… het begin is er!

5 likes

Laatste Avond

7 likes

Verkocht?

Blijft een ubercoole klok. Maar veuls te groot

1 like