Plus Minus te Groningen

Hierbij mijn ervaring met het bedrijf Plus Minus te Groningen.

Een van mijn Tag Heuers had een dolgedraaide schroefdraad in de kroon. Ik kon de kroon dus niet meer goed dichtdraaien. De zoektocht naar een horlogemaker begon. Ik wilde liever mijn horloge niet inleveren bij een AD omdat dit wel eens erg duur kon zijn.

Van Ed (Lacroix) kreeg ik Plus Minus getipt. Ik heb contact opgenomen met het bedrijf dat hier in Groningen stad zit. Aardige heer gesproken. Uitgelegd wat er aan de hand was en de eerste wedervraag was of het wel een echte Tag Heuer was. Dat vond ik ietwat vreemd. ik had een afspraak gemaakt om het horloge te komen brengen. Of ik het horloge ook daadwerkelijk zou inleveren liet ik nog even afhangen van het ‘gevoel’ dat ik zou krijgen van het bedrijf.

Ik werd hartelijk ontvangen door de eigenaar. De eigenaar vertelde mij dat hij niet zelf de reparaties uitvoerde maar hier een ‘mannetje’ voor had dat ook werd gebruikt door andere juweliers uit Groningen. Ik vertelde meneer wat het probleeem was en gaf heeeeeeel duidelijk aan dat ik enkel originele onderdelen op mijn Tag wilde vervangen. Ik heb zelf letterlijk gezegd dat ik liever betaal voor niets dan dat ik een horloge terugkrijg met niet originele onderdelen erop.

De eigenaar merkte dat ik veel eisend was. Ik vertelde de eigenaar dat dat kwam omdat ik een liefhebber ben en een echte Tag Heuer voor mij heel wat is. De eigenaar vond het allemaal prima. Sterker nog, ik geloof dat hij het juist wel waardeerde.

Uiteindelijk ben ik het horloge een maand kwijt geweest. De eigenaar heeft mij wekelijks op de hoogte gesteld van de vorderingen. De eigenaar nam telkes de tijd om netjes uit te leggen waaarop het wachten nu weer was. Uiteindelijk na iets meer dan een maand kon ik het horloge ophalen.

Er zat idd een nieuwe originele kroon op en het schroefdraad draaide keurig.
De kosten kwamen op €60,- wat ik niks te duur vond.

Voor mij een positieve ervaring bij Plus Minus dus.

Met vriendelijke groeten,

Joram Krol