Podcast Mannen van de Tijd

Thanks voor de shout out mannen! :heart:

Alleen uuhh, “Twee grote Instagram pagina’s” dat klopt niet helemaal…

De pagina van @Rolopalooza is echt niet groot :joy: :joy: :joy:

3 likes

Mijn daden daarentegen :sweat_smile:

4 likes

Die zijn:

:raised_hands: :raised_hands:GROOTS! :raised_hands: :raised_hands:

3 likes

Haha @Rolopalooza en @Bwatched, jullie bedankt voor het zo frequent gebruiken van de hashtag. Leuk om te zien dat het al zo vaak onder een foto gezet wordt!

3 likes

Weer leuk om naar te luisteren tijdens mijn lange wandeling. Struikelde wel over mijn veters toen ik hoorde dat je geen cent afschrijft op een Snowflake. Had ik dat maar eerder geweten joh :stuck_out_tongue_winking_eye:

Keep up the good work.

2 likes

Weekend! Buiten regent :cloud_with_rain: het maar binnen vallen de snowflakes :snowflake:

Lekker weer :+1:t2:

3 likes

Heerlijke aflevering over GS! Lekker ook hoe de tijd je inhaalt met de opmerking over mondkapjes :smiley:
Ben het er trouwens volledig mee eens hoe mooi de sbga375g is!

2 likes

Thanks! Ja heel nice!

Nu met de huidige maatregelen is het inderdaad echt om de week bijna anders :sweat_smile:
Deze aflevering was op dezelfde dag opgenomen als de Seiko aflevering en die is eerst online gekomen

1 like

Ik ben sinds een paar dagen ook de podcasts aan het luisteren. Erg leuk en ik leer er ook nog wat van! Complimenten aan de Mannen van de tijd! :+1:

1 like

Held! Heel erg leuk om te horen, dankjewel!

1 like

Daar ik niet zo actief meer ben op het forum heb ik deze even gemist…vanochtend in de auto aangezet en me enorm vermaakt met de eerste 8 podcasts - ik moest van Breda naar Bedum v.v.

Toffe onderwerpen, herkenbare discussies, leuke gasten en nieuwe inzichten (vooral Speedy Re-Issue en oren :stuck_out_tongue:) Ik ben erg benieuwd naar de volgende podcasts.

Houdoe! :v:

Breda Bedum?.. dan heb je een flinke rit achter de rug…

Als eigenaar van een SBGV239 kan ik dat beamen.

Overigens heb ik een heel klein schoonheidsfoutje op het uiterste hoekje van de een uur indice. Da’s echt alleen bij goed kijken onder een macro-lens te zien. Maar het is voor mij juist een geinig fenomeen.

Ik vond van de podcast het perspectief van de man bij Brunott nog het grappigst om te horen. Als eigenaar van twee 9F quartz GS horloges verblijdt het me ook nog een keer dat dat een keer benoemd wordt.

2 likes

Het is inderdaad niet bepaald om de hoek… :wink:
Gelukkig duurt ons project maar een paar weken, ook al ben ik er maar 1 of 2 keer per week.

Moest even de Google aanslingeren, maareh:

:star_struck: zonder gangreserve misschien nog wel mooier! Sowieso heb ik een enorm zwak voor de Quartz GSen! Maar zo mooi blauw!

4 likes

Helemaal mee eens! Blijft mooi :heart_eyes:

3 likes


Je zou zeggen dat het blauw is. Turquoise is accurater. Ik weet niet hoe ze het zo doen, maar die wijzerplaat is op een heel erg discrete manier heel erg magisch.

5 likes

Gefeliciteerd heren!
@Sjorsson
@Twan
@De_Guru

After covid lets have a party!!

9 likes

Thnx! Als we deze pandemie achter ons hebben gelaten, gaan we nog even een feestje bouwen!

5 likes

Zeker Hans! Dit moet nog groots gevierd worden!

5 likes