Podcast Mannen van de Tijd

Tof jongens. Gelijk alle afleveringen geluisterd! Leuke informele sfeer die jullie creëren. Was wel gelijk nieuwsgierig wat voor werk jullie nou doen bij de overheid haha :+1:

3 likes

Cool, dankje! Om iedere vrijdag posten we een nieuwe aflevering (1 keer in de twee weken).

1 like

Heeeeeee… prins pils, sorry wim lex zou toch ook op hf zitten…
En jullie mogen niet herkenbaar in beeld, ik zeg proost :beers:

4 likes

Tot nu toe vermakelijk al heb ik alleen aflevering 1 en 2 geluisterd en de eerste 3 minuten van 3 gehoord.
Van wat ik tot dusver heb gehoord zeg ik keep it going heren.

Niet herkenbaar in beeld geen trouwring om tijdens werk en overheid dan gok ik op: DSI?

2 likes

Heel erg leuk!!! Ook leuk om eens mensen van dit forum uit te nodigen als “gast” ga straks eens aflevering 2 luisteren.

2 likes

Leuk initiatief! Ik start morgen met de eerste episode. Ben benieuwd!

2 likes

Gaaf dat je zo enthousiast bent!

Laat vooral weten wat je ervan vindt!

Heel erg tof mannen! Voor ik ging luisteren had ik niet al te hoge verwachtingen, maar jullie doen het gewoon echt heel leuk en goed. :+1:t2: Ik blijf het volgen.

2 likes

Leuk. Ben jullie gelijk gaan volgen op Spotify. Ben benieuwd Ga er aankomende week is rustig voor zitten om er lekker maar te luisteren.

3 likes

Leuk initiatief! Ga ik volgen!

2 likes

18 likes

Meteen geabonneerd via Spotify, straks eens luisteren! :grin:

2 likes

Geweldig! :rofl:

1 like

Altijd goed!
Veel succes en zo te zien al aardig op weg. Benieuwd wat er allemaal voorbij gaat komen.

1 like

Leuke podcast, de 101 en het trouwhorloge al beluisterd!

1 like

Haha grandioos! Mogen we die posten op Instagram?

1 like

Nee.

Ben hem namelijk aan het inkleuren voor jullie! Daarna… super! :sunglasses::metal:

2 likes

Om zijn printjes van @blain over te dragen?

4 likes

:laughing::laughing::laughing::laughing:

Natuurlijk geen probleem! Een podcast leuk!:laughing:

2 likes