Podcast Mannen van de Tijd

Dankje!

Dankje!

Heel gaaf, dankje!

GVD! Er is altijd een ‘maar’. Je lijkt m’n vriendin wel!

Nou durf ik wel te stellen dat we zeker verder kijken dan Rolex, Tudor en Omega, maar ik snap waar je naartoe wilt! Dus, ik zal het eens bij mijn iets minder HF actieve companen neerleggen!

Zeker!

Zeker! :smiley:

Niet zo doen he! Ik zie je nog zo smekend naar me kijken om te vragen of je ook in de podcast mocht komen! Wel een goed beluisterde aflevering inderdaad…

Zeker, ik pas het aan!

4 likes

Ik wil overigens niet perse de knuppel in het hoenderhok gooien maar het is een close call tussen forumleden als het gaat om de best beluisterde aflevering van MvdT!

Met stip bovenaan staan de afleveringen met Jasper van AvW, maar…
Op plek twee de aflevering van @HanDavinci en @willemC, op de voet gevolgd door de aflevering over Watches en Wheels met @JanHendrik en @Parachrom!

Serieuze luistercijfers trouwens :muscle:t3:
Tof dat er zoveel wordt geluisterd!

13 likes

In the meantime…

@HanDavinci’s Spotify playlist

15 likes

Ik luister veel podcasts tijdens het wandelen, deze kende ik nog niet dus ik heb weer voldoende te luisteren de komende maanden:)

1 like

Haha nice, ik maak me geen illusies hoor, komt gewoon door RJB die na ons was.

Wat wel leuk is, is dat ik van oude bekenden berichtjes krijg, die mijn stem herkenden. En verder geen idee hadden van watches noch wheels. Toch wel flink bereik naast HF.

Ik zet er zo weer eentje aan voor de laatste uurtjes op kantoor :sweat_smile::muscle:

1 like

Ik heb de MvdT podcast ontdekt sinds gisteren :grinning_face_with_smiling_eyes: Een welkome afwisseling na podcasts met andere onderwerpen. Toffe podcast die mij als horlogeleek de ogen opent en laat kennismaken met echte horlogeliefhebberij :sunglasses: Top heren !! Er is blijkbaar meer op de wereld dan GShock :joy:

2 likes

FTFY :yum:

2 likes

De echte horlogeliefhebber waardeert alles van G-Shock tot, I don’t know, vul maar in…

2 likes

Klinkt als Garmin coach Jeff

Klopt, het was ook maar een geintje :wink: Ik heb 18 jaar bij Defensie gelopen en daar was de GShock gewoon lekker makkelijk en geschikt :heavy_check_mark: Sinds ik op HF zit zie ik zoveel moois en bijzonders voorbij komen en is mn interesse voor andere merken en modellen gegroeid. Ik hoop hier nog lang te zitten en veel moois te zien :+1:t2:

2 likes

Thanks voor het luisteren en je mooie woorden :grin:

1 like

Hallo mannen van de tijd! Waar gaan jullie het morgen met @Handavinci over hebben?

2 likes

Waarom ben jij zo?

Ik hoopte er wel op.
Neem @willemC weer mee, dat was een toffe aflevering. :+1:

2 likes

Ben weer opnieuw begonnen met luisteren, heb tijdens het W&W diner toch wel stevig moeten verdedigen waarom ik vrijwel nooit podcasts luister tegenover de vriendin van @Sjorsson (broer, sterkte met alles wat je doet, pittige tante…) en alle punten waarom ik het niet deed zijn ongeveer vervallen.

Na de Redbar GTG waar Twan en Frederik ook waren de draad weer opgepakt en zit er helemaal in. Behalve dat gelul over whiskey, dat voel ik nog steeds niet. Veel leuke onderwerpen en lekker losse stijl waardoor je telkens nieuwe dingen ontdekt. Had bijvoorbeeld verwacht dat @HanDavinci heel ruig als een soort Twentse Danny Trejo/Mark Baanders zou klinken en niet als een boekhouder.

Maar boys waarom loopt de website 3/4 jaar achter?

2 likes

Drama :+1:t2::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Mooi man, leuk dat je weer luistert!

De website is niet echt, of echt niet (het is maar hoe je het bekijkt) onze main focus. Dus dat raakt dan eerder achterop in de veelheid der dingen.

:joy: Je kent haar zie ik

:muscle:t3:

Ik noem mijzelf altijd maar een kneus, maar pas vandaag heb ik voor het eerst de podcast MvdT ontdekt en natuurlijk de aflevering van 1 juli met @Sjorsson, @Twan en @HanDavinci beluisterd. Ik lieg niet, helemaal beluisterd :smile:. Ga zeker meer podcasten luisteren, maar joh als ik dan al die merken en terminologieën hoor. Ja dan ben ik nog echt een kneus, zeg maar behorend tot groep 1 van de basisschool. Heb echt wel genoten van deze eerste podcast, leuk hoe jullie er over praten. Hoorde voor het eerst van een piano dial van Cartier (kon mij daar wel wat bij voorstellen) maar toch maar even opgezocht. Heb wel een paar horloges, van €75,00 tot tig k maar altijd gekocht omdat ik het mooie horloges vond, maar als ik dan de potcast beluister duurt het nog wel een lange tijd voordat ik naar groep 2 van de basisschool mag. Verwacht niet van deze A-technische kneus dat hij horloges open gaat maken, laat staan modden, maar ga zeker wel een stuk kritischer naar mijn horloges kijken. Toch durf ik mij wel een horloge liefhebber noemen want o wat zijn horloges mooi en geniet er nog iedere dag meer van. Top dat jullie die podcast hebben opgezet, zeker voor leken zoals ik :ok_hand: :+1:. Misschien een leuk idee om eens een podcast te maken voor leken uit groep 1 en waar op te letten bij het kopen van een horloge en hoe door te prikken bij de verkooppraatjes van verkopers bij een AD. Nogmaals dank voor jullie inzet :+1:

2 likes

Hoi Fred,
Als je iets meer wilt weten en snappen van horloges kan ik je dit boek aanbevelen:


Je leert dan gaandeweg welke oplossingen horlogeontwerpers hebben bedacht voor complicaties als een chronometer, meer gangreserve, een zo plat mogelijk horloge, een rotor die je zicht op je uurwerk niet zo hindert enzovoort.
Er staan prachtige foto’s in en ook duidelijke illustraties.
Je snapt ook waarom sommige merken veel kosten: het vernunft, het materiaal…

4 likes