Podcast Mannen van de Tijd

Lekker nummertje mannen (is dubbel leuk omdat het 69 is zeg maar omdat dat een “seks” nummer is :smiley: :D) , maar probleem dat Arlon duuzt keer zeggen ‘reageer op insta’ maar de insta van judder is nog meer verlaten dan een rolex AD’s vitrine. :unamused: :unamused:

Wilde even laten weten dat Arlon zen passie en liefde mij duuzt keer meer naar zijn zaak trekt dan welke marketing dan ook. Staat in mijn lijstje van juweliers om in het oog te houden daardoor :slight_smile:

11 likes

Wtf Prince GIF - Wtf Prince GIFs

? :dizzy_face: :grimacing: :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Leuke aflevering mannen! En complimenten om ook best veel verschillende merken te bespreken. Echte liefhebberts. :ok_hand:t2:

Ik dacht, als tegenhanger op de overvloed van Amsterdams accent gooi ik er wat Zeeuws tegenaan. Zo moeilijk was het nu toch ook weer niet :smiley:

Ok ok, niet helder dus. Got it.

Leuke podcast weer. Leuk ook dat de gast in deze podcast geen onderscheid maakt in het soort verzamelaar. Heb je twee Swatches? Kom bij de club, heb je twee Pulsars ? Kom bij de club! Heb je acht horloges waarvan 1 Rolex , 7 Flikflakken en 1
Timex? Kom bij de club!

Geen onderscheid maken. We zijn allemaal liefhebbers. Menigeen hier op het forum vind iemand pas een verzamelaar of liefhebber als die persoon in kwestie 4 horloges heeft van minimaal 5K , mooi dat de mannen nu voor een ander geluid zorgen

1 like

Ik was gister dus bij zo’n Red Bar-event, en het was in werkelijkheid toch best wel verdeeld. Bij binnenkomst kreeg je een kleurenkaart op basis van de waarde van de collectie die je meebracht. Zo werd je gerangschikt van achter naar voren in de zaal. Voor de mensen met high-horology stond tevens een welkomstdrankje klaar. Er waren maar beperkt zitplaatsen beschikbaar en deze waren voorbehouden aan Rolex-eigenaren en dragers van independents. Een aantal minderbedeelden werden zelfs gevraagd te helpen in de bediening. Ik heb de hele avond drank aangereikt gekregen van een jongen met een Seiko om. Tegen het einde van de avond kwam @nieuw1 nog binnen met een rose-gouden daytona en hij kreeg van iedereen een staande ovatie. Het was als vanouds een fijnbesnaarde afspiegeling van de samenleving.

33 likes

Ja, vond het lastig. Had mn Citizen om en moest opeens de frituur bedienen. Fijn dat jij dat even overnam!

3 likes

Dat heb ik de vorige keer toen ik bij een redbar evenement was niet meegemaakt. Hoop dat het ondanks dit wel een gezellige avond was. Volgende keer ben ik er ook weer bij!

O.k., dat wordt dus plees schoonmaken, met mijn ‘collectie’. :grin: Laat maar. Ik ga wel een keer naar een shitterevent. :thinking: :wink:

1 like

Wat is dit dan toch weer? Je bent welkom op een horloge evenement maar omdat je collectie niet van die tot de elite behoort, dien je wel mee te helpen in de organisatie ? :rofl::rofl: Als je dacht alles gehad te hebben komt er ook nog iemand binnen die als de Majesteit himself onthaald wordt?

Ik hoop dat je niet mee stond te applaudisseren

Topding! :+1:

9 likes

Ik had snel deze even omgedaan zodat ik ergens kon staan waar ik wel wat kon zien en horen

4 likes

Logisch toch ook, beetje het kaf van het koren scheiden. Moet je voorstellen, sta je met je high end Rolex komt er iemand met een grand seiko naast je zitten :roll_eyes: Moet er niet aan denken…

Top organisatie dus.

Hoop er volgende keer een keer bij te zijn.

10 likes

Ik had met de beste bedoelingen vooral vintage seikootjes meegenomen maar dat viel dus even tegen. Gelukkig was het goed toeven bij de dames van de bediening ten opzichte van het toch weinig sexy aanwezige manvolk.

Volgende keer neem ik ook wat horloges mee van meer dan een maandsalaris, dan kan ik ter plekke beslissen wat ik doe.

5 likes

Met die om je pols sla je jezelf zo een weg naar voren :rofl:
Wel een toffe Omega :sunglasses:

Een seiko is toch meer dan een maandsalaris?
Of verdienen sommige mensen dan een veelvoud daarvan?

1 like

Zou graag dit als maandsalaris hebben.:wink:

6 likes

Kost da duur? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Leuke podcast, en Alon vond ik plezierig naar te luisteren. Mooie combi van passie en kennis.

NIKS WHATEVER. WE ZIJN TOCH GEEKS :grin:

1 like