Podcast Mannen van de Tijd

Ja… deze mag!!

13 likes

Heb ze nu allemaal kunnen luisteren, erg leuk! :grin:

1 like

Inmiddels heb ik alle afleveringen geluisterd. Leuk, op naar de volgende episode :slight_smile:

1 like

Leuk!

2 likes

Super

2 likes

Super leuk die podcast! :slight_smile: Weer een website die ik ga volgen! :slight_smile:

Als ze mij in hun podcast willen dan ben ik daar zeker beschikbaar voor. Super leuk, mensen kunnen altijd een PM sturen!

2 likes

Hartstikke leuk; top dit!

2 likes

Dan komen wij zeker een keertje bij jou op de lijn :relieved:

1 like

Heel erg tof om jullie positieve reacties te lezen. Geeft ons nog meer drive om dit steeds verder te ontwikkelen! :kissing_heart:

4 likes

Beste forumleden,

Inmiddels staat aflevering 5 online met een leuke tafelgast.
Hierin bespreken we onder andere:
-Het horloge waar je van moet huilen.
-Bulova Super Seville
-De Onyx dial Day Date van @HanDavinci

We hebben interessante forumleden op het programma staan voor komende afleveringen dus houd de podcast in de gaten!

Vragen, suggesties en inspiratie zijn altijd welkom.

5 likes

Leuk ga hem vanacht als ik moet werken naar luisteren.

1 like

Dankjewel!

1 like

Erg leuk initiatief! Ben het nu ook aan het volgen via Spotify en Instagram

Laatste episode vandaag tijdens het uitlaten van de hond geluisterd. Wederom leuke aflevering, luistert lekker weg.

Ik heb de laatste ook weer gechecked, erg leuk weer!

1 like

Super leuk, heel veel plezier en hopelijk krijg je veel mooie reacties!!!

1 like

Jullie gaan lekker mannen. Heb ze nu allemaal geluisterd tijdens het autorijden. Luistert lekker weg en duurt niet te lang.

1 like

Dankjewel! Stuur ons vooral suggesties en punten voor verbetering!

1 like

Sowieso tof om te lezen dat jullie het leuk vinden! :raised_hands:t3:

1 like

Podcast Mannen van de Tijd – aflevering 7: Dao

Ik kaap het topic even. :smirk_cat:

Morgen, vrijdag 3 januari 2020, is de 7e aflevering van de podcast ‘Mannen van de Tijd’. In deze aflevering ben ik te gast om met @Sjorsson @Twan te praten over het modden van horloges.

Ik twijfelde aanvankelijk, toen ze me uitnodigden: ik ben ook maar een van de zoveel HF-leden, ben geen expert of autoriteit – maar wat me over de streep trok is hoe de afleveringen tot nu toe waren, het wel leuk zou zijn om mee te maken en… why the heck not. Het was erg leuk om te doen en dat deel ik graag met jullie.

Op de instagram van de heren kun je zien welke horloges we bespraken, maar het leek mij leuk om dit als HF-lid hier wat nader toe te lichten.

Het eerste horloge is de Vostok Orange Racing mod, de eerste mod die ik maakte. Overigens wist @Sjorsson nog uit te leggen wat de oorsprong is van het Mercedes-teken in de mercedeswijzers.

Het tweede horloge is de messing Komandirskie.

Het derde horloge is de welbekende Save Daocean, nog steeds de kroon in mijn collectie.

Het vierde horloge is mijn best gelukte Vostok mod, vind ik zelf, geïnspireerd door de Tudor BB58.

Verder hebben we het nog gehad over hommages: de Oriënt Day Dates, zoals deze en deze, Seiko Tank en meer. Voor de rest: luister vooral zelf!

Ik hoop dat jullie de aflevering leuk zullen vinden.
Dank jullie wel!

18 likes