Podcast Mannen van de Tijd

Jammer inderdaad, zag dat het vanochtend er nog niet op stond. Nouja dan vanmiddag maar via de site of soundcloud :slight_smile:

2 likes

Iets later dit mooie medium pas ontdekt, maar nu een inhaalslag aan het maken :ok_hand: leuke podcasts heren. Ga zo door. Heerlijke gesprekken, lekker losjes.

@Dao hoe kan je nou niet van Bossche bollen houden? Heftig hoor :sweat_smile:

6 likes

Huh?! dat stukje heb ik even gemist. Ontvrienden, kan dat hier ook?

Gisteren nog heerlijk bollen van de Groot gehaald! Smullen!

5 likes

Ja snap die Rotterdammer Dao ook niet helemaal, zat in de 1e minuut van aflevering 7 :wink:

3 likes

Eén grote bal slagroom met chocola eromheen. Brrr.

Hiero eten wij liever dit:

9 likes

7 likes

hij is er

9 likes

Ow top :smiley:

2 likes

Wauw echt he?!

Ja! Eindelijk! :muscle:

En deel 2? :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

1 like

Yes, helemaal bij incl aflevering 8 :ok_hand: jongens; top werk. Zet dit vooral door. Heerlijk programma. Zet ook vooral het uitnodigen van forumleden voort. De mooiste verhalen krijgen hiermee lading. Leuk! Ben ook wel benieuwd naar een aantal andere leden overigens :wink: de markante leden zullen we maar zeggen.

@anon53002072EV toffe verhalen. Bedankt voor je mooie bijdrage. Veel achtergrond verhalen heb ik gemist hier :rofl: vooral dat ‘special’ oris verhaal; leuk! Ik kijk uit naar deel 2 :ok_hand:

Thanks guys, jullie hebben mijn werkdag gekleurd!

4 likes

Soooo! Jij moet even opgeleid worden meneer @Dao! Wat jij beschrijft is een ‘boven-rivierse’ moorkop :thinking: je doet me als Bosschenaar nu (bijna) zeer :wink:

Desalniettemin heb ik genoten van je bijdrage aan de podcast :ok_hand::wink:

3 likes

Echt heel gaaf om te horen, thanks! :relaxed:

2 likes

@Silvester1987

Dit dus…

1 like

En jij de mijne, door dit compliment!

Vandaag geluisterd! Heel leuk! Het voelt echt als een extensie van het forum. :ok_hand:

Heel leuk @anon53002072EV
Wat ook grappig was, dat jij mijn foto likede op Insta toen jij in mijn oor tetterde :rofl:

Staan jullie ook nog open voor feedback?
Jullie waren soms minder goed te verstaan dan Hans.
En omdat jullie soms ‘te veel’ lol hebben is het verhaal iets warriger. Ik zou het niet beter doen, dus :raised_hands:t2:

3 likes

Erg leuk om naar te luisteren.

1 like

Bedankt voor je feedback, daar staan wij altijd voor open.

Het puntje “verstaanbaarheid” heeft te maken met het gebruik van de apparatuur (en onkunde in het editen) maar zal vanaf de komende afleveringen dik in orde zijn, aangezien we nu professioneel ondersteund worden.

Het tweede punt dat je benoemd gaan we zeker meenemen in de komende opnames. Dankjewel hiervoor, zo kunnen we steeds een betere podcast neerzetten.

In ieder geval doet het ons goed, te lezen dat je onze podcast nu ook al vermakelijk vindt!

3 likes

Meer dan! Het is toch super wat jullie aan het doen zijn!
Kunnen we ook stemmen wie we er in zouden willen hebben? Ik ben wel benieuwd naar @Jur :joy::+1:

4 likes

Zou best gaaf zijn ja.

En misschien ook eens een keer een jonge horloge liefhebber, lijkt me best geinig.

4 likes