Podcast Mannen van de Tijd

Lijkt me enig. Kan het dan wel nagesynchroniseerd worden?

Edit: gvd, @Dao was me voor. Chapeau!

5 likes

:joy:

Genoten van de laatste aflevering, hardop mee kunnen lachen een aantal keer :grin:

Deel 2 moet zeker komen!

2 likes

Komt absoluut goed!

1 like

Net deel 9 geluisterd, leuk weer.

Masr is frederik ook een hf-er? Dat maakte ik er niet uit op…

De afgelopen dagen bijna alle podcasts geluisterd op mijn fiets onderweg naar het werk. Erg tof gedaan en ik hoop dat er nog vele volgen :+1:t2:

1 like

Nee volgens mij niet. Ik ken hem overigens helemaal niet. Ik vraag mijzelf hoe het zal gaan wanneer er nog een gastspreker langs komt. Vier mensen tegelijk lijkt mij heel druk.

Frederik zal af en toe aanschuiven in de podcast. Twan en ik zullen de vaste gastheren zijn. Als er een gastspreker is zijn we dus nog gewoon met zijn drieën.

1 like

Wel een HF-er maar niet een mega frequent gebruiker. Neemt niet weg dat hij echt horlogefanaat is, scheelt weer :wink:

1 like

Ok, helder. Is ook geen must maar vroeg het met even af :sunglasses::wink:

2 likes

Dank! En uiteraard zullen er meer volgen!

1 like

Afl.9 geluisterd.
Leuke aflevering weer :slight_smile:
Alleen ging het nu een beetje van de hak op de tak. In de vorige twee afl. was de verhaallijn duidelijker. Deze was wat rommelig.
Maargoed ik kijk weer uit naar deel tien! :smiley:

3 likes

Ga daalijk eens naar afl 9 luisteren. Heb 11 uur de tijd, dus dat moet wel lukken

2 likes

deel 9 geluisterd en kijk al uit naar deel 10.

alleen wat was dat met die voice-overs??? ik schrok er iedere keer weer van :laughing:

2 likes

Leuk weer jongens. Alleen die voice-over halverwege die vertelde jullie te volgen op Instagram had niet gehoeven. Dat vertellen jullie aan het einde ook.

Het geluid is wel echt heel goed geworden in de studio. Wordt dat jullie vaste locatie?

3 likes

Mag ik jullie iets vragen?

Binnenkort ga ik ook meedoen aan een podcast maar ik twijfel door de opmerking van @Flipperkast

En hij is het vast niet de enige. Maar als ik meedoe aan de podcast wil ik juist vertellen over de strip en wat ik ervan geleerd heb. Ik heb een boodschap. Slap over horloges lullen kunnen anderen beter dan ik…

  • De Podcast moet gaan over slap over horloges lullen, dat is het format.
  • Ik zou graag die boodschap willen horen.
  • OK, maar zolang 80% maar slap over horloges gaat.

0 stemmers

5 likes

Nog een poll

  • Wel zo’n voice over
  • Geen voice over.

0 stemmers

“Mannen van de tijd” gaat toch over mannen die bij de tijd zijn? Dat ze daarbij een horloge dragen is toch niet relevant? Hooguit een leuk gespreksonderwerp.
Wij als watchaddicts willen gewoon dat het over horloges gaat maar wij hebben niets te willen. Dat doen de makers wel. Dus ik wil die boodschap graag horen.

3 likes

Hoi Jurk, laat je vooral niet van je stuk brengen door 1 mening. Ik heb tevens ook vermeld dat het an sich niet erg is, maar balans is key.

Maak er 90/10 van en ik zal luisteren :rofl:

2 likes

Ontzettend leuk gedaan! En @mozaiek waanzinnig mooie collectie :sunglasses::+1:

2 likes