Podcast Mannen van de Tijd

Ben nu begonnen met aflevering 11, luistert lekker weg! Grappig om de bekende namen van het forum nu eens te horen praten. Zal de eerdere afleveringen ook maar eens gaan terugluisteren.

2 likes

Heb deze voor de terugreis bewaard vanmiddag, moet van Bloemendaal naar Gorinchem, kijk er naar uit :sunglasses::hugs:

1 like

Geweldig podcast @Twan @Sjorsson @jurk @HanDavinci
@HanDavinci deed me met regelmaat denken aan Jan Mulder :grin:

4 likes

"Ga lekker wieberen die begrijpen het nog niet " :joy::joy::joy: heerlijk @HanDavinci

3 likes

Erg leuke afleveringen mannen! Met veel plezier naar geluisterd!

3 likes

Potverdikkie, ik zit met een grote grijns te lezen wat jullie allemaal uit de aflevering halen. Echt fantastisch om te zien wat jullie ervan vinden! Thanks :pray::grin:

8 likes

Dank! Was ook heel gezellig.

:dancer:

:dancer::dancer: Alleen nog ff wat stopwoorden er uit. Ik vond de ‘flow’ van @HanDavinci lekkerder.

Iig super leuk jullie berichten te lezen! :pray:t2:

1 like

Ik heb me echt kapot gelachen tijdens het luisteren. Hele fijne aflevering weer heren!

5 likes

:rofl::crazy_face:

1 like

Een geel-gouden Rolex ? … :face_vomiting:
Nee dank je :joy:

Echt een goede aflevering! De leukste tot nu toe, vind ik persoonlijk. @jurk en @HanDavinci allebei leuke vertellers en heb vaak moeten lachen :+1:t2:

@Sjorsson en @Twan heel goed gedaan en goed op weg. The sky is the limit.

in een eerdere post had ik het over de voiceover. Ik vind hem nu eigenlijk wel okee, ik merk dat ik het alleen heb bij “Tot de volgende…”. (Aarrgghh zeg “keer!!” Zeg het zeg het zeg het…). En dan: “daar kun je de klok op gelijk zetten.”

image

Haha sorry dat ik erover zeik :joy: ik hou erover op.

Met plezier naar geluisterd! Uur was zo voorbij

4 likes

Was bij mij zojuist zo gepiept dat ‘volgen’ :point_up:

2 likes

Ik kijk uit naar afleveringen over vintage en over early quartz.

Ga zo door !

2 likes

Ik luister eigenlijk nooit naar podcasts, maar nu dat ik regelmatig een ritje Rotterdam - Emmen ben toch maar eens begonnen. Ik heb vandaag de laatste in de serie beluisterd op de weg terug naar huis, een vermaak me er prima mee :+1:t2: deze was er uitstekend, overigens was die met @dao ook zeer welkom om naar te luisteren met zijn Rotterdamse accent na een weekje Drents gewauwel in Emmen :grin:

4 likes

Vermakelijk! Maar wat is een lappies horloge nou toch eigenlijk?

2 likes

Lapis. Lapis Lazuli. Een stenen wijzerplaat in een Day-Date.

12 likes

Heb je de Invicta nog ?

Ik lees al je posts met een “berenstem”. Niets is meer wat het was.

13 likes

:joy:

2 likes

@Jurk genoten van je verhaal!

4 likes