Podcast Mannen van de Tijd

:joy:

FTFY :wink:

Ik heb geen idee waarom jij han niet mag of kan volgen op dat "insta’ maar blijkbaar vind hij dat je dat niet zou mogen. Maar ik zou me niet verlagen om in het openbaar een smeekbede te doen. Überhaupt zou ik er dan verder niets meer mee te maken willen hebben.

OT: Ik zal eens gaan luisteren naar de twentse diva

1 like

Leuke aflevering geworden.
Vind het stiekem sowieso wel leuk zo’n podcast. Slap ouwehoeren over onze hobby, leuk!

3 likes

Leuk te horen!

2 likes

Leuke podcast! En het Twentse accent valt wel mee vind ik :sunglasses::beer:

2 likes

Ik haalde er ook meer een Gooische tongval uit…

3 likes

:ok_hand:podcast

2 likes

Zojuist hebben we de podcast beluisterd. Heel leuk en vermakelijk @HanDavinci en @Jurk :+1::+1:

4 likes

Haha, erg leuk mannen! @jurk, nog meer resprect voor al jouw tekenwerk :pray:t2:. @HanDavinci; ‘aan of helemaal aan’… :joy::joy:. Dat is praat! :+1:t2: En helemaal herkenbaar van die ‘ziel’ bij vintage!

@Sjorsson en @Twan, ga zo door!

4 likes

Nou, voor het eerst een podcast beluisterd van "mannen van de tijd"
Heel eerlijk? Ik vond 'm hartstikke goed! Errug leuk om naar te luisteren! Goed werk mannen :+1::+1:

6 likes

Ook een goed informatief stukje mbt tot het aankopen van je eerste Rolex. Heb destijds ook paar keer op het punt gestaan om een gebruikte te halen maar zoals in de podcast terecht werd opgemerkt je eerste moet gewoon goed zijn en daar wil je geen gezeur mee. Exact het gevoel wat ik had en achteraf blij bij de AD gekocht te hebben.

Als ik er ooit wat meer verstand van krijg dan is het een stuk relaxter gebruikt te kopen👌 Voor alle toekomstige buyers zou zeggen doe er je voordeel mee

3 likes

Heerlijke podcast weer, elke 2 weken weer genieten. Ga zo door heren :grin:

2 likes

Toevallig vandaag in het Weense Natuurhistorisch Museum gezien wat het gesteente is waar ze dat van maken!

3 likes

Echt waar heel erg fijn om dit soort dingen te lezen! Wij blijven ons best elke keer doen dus super fijn dat het gewaardeerd wordt! :pray:

7 likes

Ook ik heb met veel plezier geluisterd naar deze aflevering! Wederom leuk ook forumleden “in het echt” te horen. Zeker deze twee smaakmakers van het forum!

3 likes

:dancer:

Net ff deze aflevering geluisterd tijdens het autowassen… maar heb me er prima mee vermaakt! Leuke aflevering heren!

2 likes

Ook nu weer erg leuk om op het fietsje te luisteren. Deze keer duurde de aflevering (gelukkig) ook wat langer. :ok_hand:t2:
@HanDavinci en @Jurk het was tof om jullie eens te horen praten :smiley::+1:t2:

4 likes

Thuis ff luisteren :+1:t4::+1:t4:

1 like

Als je geen meewarige blikken van het thuisfront wilt, pak even een koptelefoon. :upside_down_face:

3 likes

Dat is waarom ik het niet heb beluisterd nog…heb al tijden geen oortjes meer en de boxen van mijn iPhone zijn verrot. Anders wacht ik op de transcriptie van iemand op het forum…

1 like