Podcast Mannen van de Tijd

Denk je dat werkelijk?.. Dat ik genoeg heb aan 3½ uur?.. Krijg ik makkelijk vol, maar het kan ook wel korter… 't zal me moeite kosten… maar ook dat moet lukken…

Wat het verhaal “Vidcast/Podcast” ofwel waarom niet op Youtroep betreft.

'k heb vanmorgen een paar afleveringen geluisterd, terwijl ik onderwijl met andere dingen bezig was… Lekker bezig zijn, met een Podcast op de achtergrond.

een Youtube Video… die kijk ik als ik niets anders te doen heb, meestal 'savonds voor ik naar mijn krat ga, onder het genot van een glaasje “hoplimonade” en een schaaltje knabbels

2 likes

Als ik behoefte heb aan achtergrondruis dan zet ik een muziekje op :wink:

Als iets mij echt interesseert dan wil ik het graag zien :sunglasses: zeker als het horloges betreft.

En dan onbezorgd dromen van lekkers… :yum:

Precies!

1 like

Voor het eerst geluisterd - beviel uitstekend! Luistert prettig weg. :grinning:

2 likes

Prachtige teaser voor leuke podcast. Goed verhaal van beide mannen. Chapeau. Ik wil jullie nog wel een keer in de reprise.

3 likes

:joy:

stuk

1 like

Een concept zoals Watchfinder (Youtube) zou mogelijk ook kunnen werken. Alleen de tafel met horloges en de handen van interviewers en gasten in beeld

1 like

Normaal ram ik op vrijdagmiddag de aflevering er onderweg naar huis, vanuit het werk doorheen. Deze keer helaas niet gelukt tot vanmiddag. Meteen een uurtje heerlijke slappe kwats zitten luisteren :sunglasses: ik vind iedere aflevering progressie heren, top-gasten deze show uiteraard. Wellicht de meest besproken en markante persoonlijkheden van dit forum. Voor mij is het op een of andere manier ook wel geinig een stem bij de persoon achter de avatar te horen :thinking: maar wederom, ik heb genoten, gelachen en kijk uit naar de volgende. Veel uitspraken zijn gewoon een feest der herkenning en gewoon lekker luchtig. :clap: Ook de heren @Jurk en @Handavinci dank voor jullie bijdrage aan het een stukje mooier maken van mijn dag :rofl:

7 likes

:smiley: Muchos Gracias!

Fijn om te horen! We hebben natuurlijk een hoop kunnen professionaliseren podcast-technisch met hulp van @De_Guru. Daarnaast doen we echt ons best om zelf ook te blijven verbeteren dus super fijn dat het opgemerkt wordt!

Dit vond ik nou een lekker potje slap ouwehoeren over horloges. Heerlijk :blush:

4 likes

Om de Corona-tijd door te komen hebben wij inmiddels aflevering 12 online gezet waarin we in gesprek gaan met Michiel Hothinrichs. We zijn benieuwd naar jullie reacties!

13 likes

Direct maar even luisteren :ok_hand:

1 like

Ik heb em al beluisterd, Michiel had de link al gedeeld op Facebook. .

T is weer een mooie aflevering geworden

2 likes

Heeft niemand deze gezien? Chapeau hoor!

@Climholland CLIMMMMM!!!

2 likes

Zeer interessante en vooral ook informatieve aflevering. Zeer leuk en deze aflevering heeft een mooie balans van ontspannen en inhoud.

2 likes

Dit is precies wat we proberen te maken. Fijn dat dit kennelijk gelukt is! Dank voor het compliment.

2 likes

Met een hilarisch verhaal van een auto die bijna in de gracht belandde…:slight_smile:

(bij mij in de straat geen water… dus veilig… :slight_smile: )

2 likes

Ik zie deze nu pas. :joy: Met Karl Pilkington. Heb je diens reisavonturen weleens gezien in An Idiot Abroad?

1 like

Die gast is echt wereldvreemd en daarom zo droog en grappig.

Kan er uren naar kijken :joy:

1 like

Je bedoelt die van afgelopen vrijdag? Ik vond het een heerlijke aflevering! Humor en inhoud goed vermengd. En het begin van de aflevering als het gaat over auto’s in de gracht; ik heb in Delft gewoond dus zie het helemaal voor me. Pure nostalgie! Jullie worden steeds beter, ga zo door.

2 likes