Podcast Mannen van de Tijd

Zojuist de helft kunnen luisteren en het is weer vermakelijk.

Als ik 1 puntje van kritiek mag geven, probeer wat minder hardop te denken. Vooral in podcasts is het extra opvallend hoe veel mensen uuuhm zeggen. Tenminste dat is mijn beleving. Hoef je niets mee te doen :wink:

Ga vooral door met de afleveringen :+1:

1 like

Jazeker, heb ze allemaal gezien, kan ik geen genoeg van krijgen :smile:

Steven Merchant heeft ook een goede live show met dezelfde titel als zijn comedyserie Hello Ladies. Vond ik ook leuk en erg herkenbaar voor de lange brildragende mannen onder ons!

Haha ik ben 1 meter 80 en draag alleen 's avonds een bril. Maar ik vond het heel apart dat Merchant Caliban speelde in “Logan”. Hoe gaat zo’n casting?

image

Way off-topic dit…

2 likes

Sorry hoor.

Ik ga deze week de podcast luisteren.

3 likes

Excuses, ik slinger aflevering aflevering 12 aan nu!

3 likes

Haha thanks @Kendo voor het moderaten van dit topic :joy::ok_hand:t3:

Haha ja levensgevaarlijk daar in Delft!

Thanks, meedenken dat waarderen wij altijd! We proberen het zo min mogelijk te doen maar het is haast niet helemaal te voorkomen.

4 likes

Weer een lichtpuntje in deze ‘crisis’; mannen van de tijd podcast op speaker op kantoor… Ik ben toch alleen. Moest aflevering 12 nog even ‘inhalen’ :rofl:

2 likes

Net heerlijk in het zonnetje naar afl.12 zitten luisteren. Naar mijn mening de beste aflevering tot nu toe. Erg leuk verhaal van/over Holtinrich Watches (nu ook gelijk de juiste uitspraak gehoord :sweat_smile: ) Word steeds meer overtuigd dat er bij mij een holtinrichs in de collectie moet komen. Om te beginnen een ‘studenten-versie’ om vervolgens naar een ornament 1 Ruthenium toe te sparen :heart_eyes:
Dank voor deze podcast, Mannen!!!

1 like

Hahaha ik had exact hetzelfde gevoel :pray: werkt dus wel zo’n podcast. Vooral de architectonische benadering klonk zo logisch voor mij. Overigens heel herkenbaar ook qua ervaring m.b.t. de woningbouw. Ik heb om een soortgelijke rede de architectuur gedag gezegd…

Lof heren @Twan en @Sjorsson de afleveringen worden inderdaad steeds beter. Hard work pays off :+1:

2 likes

Graag gedaan! Heel tof dat je luistert en dat je ook zo fan bent van Holthinrichs :smiley:

Heel heel cool om te horen! We zijn er inderdaad echt veel mee bezig dus super fijn om te horen dat je het zo kan waarderen!

3 likes

En uiteraard de Brabantse tongval die ik kan

🟥 :white_large_square: 🟥 :white_large_square: 🟥 :white_large_square:
:white_large_square:.🟥 :white_large_square: 🟥 :white_large_square: 🟥
🟥 :white_large_square: 🟥 :white_large_square: 🟥 :white_large_square:
:white_large_square: 🟥 :white_large_square: 🟥 :white_large_square: 🟥

3 likes

Ja die brabantse invloed hier is echt kei gaaf mannen! :sweat_smile::wink:

Houdoe!

3 likes

Padaboem!!

Deel 2 over.mijn verhaal is online.

Aangezien niemand aan het werk is verwacht ik een overbelasting op de kanalen.

You go.

10 likes

Ik bewaar dit soort zaken juist voor de baas zijn tijd. Privé te weinig tijd voor :thinking:

5 likes

Gelijk heb je… ik zou zeggen spanning op die geleiders en gaan…

Have fun.

2 likes

De zon tegemoet

6 likes

Mooi he! Wauw

2 likes

Dat is er ééntje uit de oude doos maar dit uitzicht heb ik regelmatig vanachter mijn “bureau”.

2 likes

Hee er is een nieuwe! Apocalypse bonus aflevering :grin:
Leuk weer mannen, en de show notes op instagram is een slimme en leuke toevoeging :+1:

3 likes