Podcast Mannen van de Tijd

@Sjorsson en ik zijn een paar maanden geleden in het diepe gesprongen… Mannen van de Tijd Podcast!

We hebben de stap genomen om te gaan podcasten over horloges. Enorm spannend natuurlijk maar echt super gaaf om te doen!

(@Jur, nee dit is geen reclame voor een product want we verdienen er geen rooie cent mee; het kost alleen maar geld trouwens).
Dit is wel onze aankondiging van een verbreding van onze horloge-hobby :smiley:

We houden van horloges in alle soorten, maten, prijsklassen, leeftijden, kleuren en ga zo maar door. Van Timex tot Rolex en van Pontiac tot Patek. We houden ook van podcasts omdat het zo’n ideaal medium is, wat altijd wel tussendoor kan. Daarom dachten we; we combineren de twee interesses. Nogmaals het is echt een hobby want we werken gewoon beiden fulltime, maar we nemen het podcasten wel serieus dus streven naar hoge kwaliteit.

Ondertussen staan er 4 afleveringen op Spotify, Google en Apple Podcast en staan er een aantal toffe interviews met verschillende gasten (waaronder ook leden van het forum) gepland.

Toch zijn we altijd op zoek naar liefhebbers die, net zoals wij, graag praten over alle aspecten van de wondere wereld van horloges. Dus mocht je dat wel leuk lijken; we zijn altijd te bereiken op info@mannenvandetijd.nl en op Instagram onder Mannenvandetijd

Wij vinden het echt heel erg leuk maar ook wel spannend om het hier om het op het enige echte horlogeforum te presenteren. Hier zit zoveel kennis van en over horloges dus voor tips, trucs en feedback staan we altijd open!

Meer informatie over onze afleveringen kun je vinden op www.mannenvandetijd.nl

158 likes

Echt heel tof, ik kan het alleen maar toejuichen :sunflower:

(laat je vooral niet uit het veld slaan als sommige straks kinderachtige dingen roepen)

4 likes

Lekker bezig, erg leuk!

Er was toch ook iemand anders die een tijdje geleden een paar podcasts had opgenomen?

2 likes

‘De hoogste tijd’, volgens mij één aflevering. Ik volg het nog op Spotify maar niets meer gezien.

2 likes

Hartstikke leuk, ik ga straks als ik naar huis rijd gelijk luisteren. :+1:

3 likes

Dat was hem inderdaad! De eerste aflevering was best leuk, ik ben benieuwd of er nog meer zullen volgen…

Ah… dank. Ik dacht ook “is dit nu hetzelfde”. Maar nee dus.

@Twan en @Sjorsson de website ziet er iig top uit! Als de de podcasts net zo goed zijn… !!
Succes met de verdere podcasts. :+1:

2 likes

Is inderdaad zomaar een stille dood gestorven. Jammer. Ik zal vanavond eens een beginnetje maken met deze afleveringen. Succes.

5 likes

Ik heb de introductie geluisterd en ik ben direct enthousiast. Jullie zachte G klinkt als muziek in de oren als medebrabo :slight_smile:

Jullie hebben een luisteraar erbij, top dit! :+1:

Wat ik mij wel af vroeg, waarom geen Youtube kanaal (erbij)? Zet 1 of 2 camera’s neer tijdens het opnemen van de podcast. Lijkt me persoonlijk een leuke toevoeging.

P.S. De “introtune” is ook tof gedaan. Episode 2 staat inmiddels op

8 likes

Leuk om te lezen dat je het kunt waarderen!

De vraag m.b.t. Youtube hebben we vaker gekregen maar i.v.m. ons werk, kunnen wij niet herkenbaar in beeld. En om nou met plaksnorren en fopneuzen voor de camera te gaan zitten, lijkt mij ook geen feest om naar te kijken :wink:

6 likes

En als je de camera op de tafel zou richten waar je het horloge in handen hebt, indien je het horloge hebt natuurlijk. En anders een foto van het horloge in het filmpje zet bijvoorbeeld. Het is allemaal maar een idee hè, vind het sowieso een tof concept en ik ga de podcast luisteren met of zonder beeld, maar als het kan met. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Edit:
Dus vanaf dit standpunt:

1 like

Kunnen jullie de podcast ook toevoegen aan Stitcher, dan kan ik de afleveringen fijn downloaden voor als ik onderweg ben.

1 like

Thanks! Wij gaan ons zeker niet uit het veld laten slaan :smiley:

Bedankt, we proberen inderdaad wel voor kwaliteit over kwantiteit te gaan!

Graag! Hope you like it :smiley:

We zijn wel aan het kijken waar we het allemaal op posten. Nu dus eerst Google, Apple en Spotify omdat het de grootste podcast aanbieders zijn. Stitcher hebben we nog niet aan gedacht, goeie suggestie!

Heel erg leuk initiatief. Ik ben sinds kort de wondere wereld van podcast aan het ontdekken. Een Nederlandstalige podcast betreffende mijn hobby…SCORE!!!

1 like

Top jongens! We hebben al even contact gehad via Instagram.
Aflevering 4 heb ik geluisterd en die was leuk. Niet te lang over ieder horloge zodat de aandacht erbij blijft en lekker informeel. Ga zo door zou ik zeggen, jullie gaan vanzelf jullie eigen stijl vinden en ontwikkelen.
De andere afleveringen ga ik uiteraard ook nog luisteren :grinning:

2 likes

Toevallig zag ik dit een paar dagen geleden voorbijkomen en op Spotify meteen de eerste aflevering gecheckt. Vervolgens direct op Volgen geklikt :grin:

Gaaf initiatief, veel succes ermee!

1 like

Als grootverbruiker van podcasts ga ik deze ook eens proberen binnenkort. Ben benieuwd :+1:

2 likes

Ik vind het leuk!

Geen podcast ervaring maar ik ga er eens aan.
Koptelefoon op en gaan!

Bij Instagram volgen aangeTIKT (hands_on34 is watching you)

LEUK!

3 likes

Haha precies wat wij ook dachten :smiley:

Wie weet sluit je een keer aan :wink:

Gaaf! Bedankt!

Oooh shit :sweat_smile:

5 likes

Serieus wel een toffe tip zo!

1 like