Horloge met mechanisch alarm. Minute repeaters zijn voor mij onbetaalbaar, maar de Russen bieden een mooi alternatief. Simpel en effectief. Het horloge is op leeftijd, draagt zijn sporen met charme en loopt na al die jaren nog goed. Ook het alarm functioneert zoals bedoeld. Een beurt kan na al die jaren vast geen kwaad, maar ik vermoed dat deze ook zonder nog jarenlang op tijd blijft lopen.
Merk en model: Poljot Alarm
Diameter: 35mm
Leeftijd: Onbekend, ik gok begin jaren '70
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2016
Factuur en/of certificaat, originele doos en/of eventuele accessoires: Niet meer aanwezig
Verzendkosten: Verzenden op risico koper. Verzenden zit bij de vraagprijs in.
Conditie (krassen, werking etc): Uurwerk loopt goed, uiterlijk draagt hij de sporen die je na 50 jaar mag verwachten
Soort uurwerk en kaliber: Handopwinder, mij verder onbekend
Vraagprijs: € 77,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd