PostNL..... waar is mijn horloge?

Klopt. De golfbaan is overigens al een langere tijd gesloten (voor de 4e keer in het bestaan failliet). Het is inmiddels een volgroeid wandelgebied c.q. park. Dat maakt het uitzicht niet minder mooi enne de premie van de glasverzekering kan omlaag, geen rondvliegende golfballen meer … :sunglasses:

1 like

Goede tip, dat ik daar niet aan gedacht heb🤦🏼‍♂️ Daar staat inderdaad waar het pakketje op te halen is.

2 likes

Raad eens van wie mikropakket is?:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dat zegt niet meteen wat over de kwaliteit. Het blijft een afzonderlijk bedrijf met een eigen distributie, en wie de aandeelhouders zijn doet er niet zo heel veel toe.

1 like

Ongetwijfeld van PostNL, maar toch presteren zij op een compleet ander niveau

1 like

Misschien is dat in een grote stad erger dan in een dorp, omdat de pakjesbezorger nergens kan parkeren, of als je in een flat woont van 8 of meer verdiepingen , moet hij te lang wachten eer je beneden bent, zijn toch allemaal dingen die mee spelen denk ik, En ik heb vanavond het nieuws gezien over dat de B post het niet meer aankan met de pakjes, nou die filmpjes die hier getoond waren op het forum waren daar niks bij, het was net of de pakjes gekiept waren uit een vrachtwagen een hele hoop, je pakje zal er maar onder liggen met je verstuurde/ bestelde horloge,