Het grote MAARTEN V.D. WEIJDEN FOUNDATION "ik-stel-een-item-beschikbaar topic"

Gisteren toch wel redelijk onder de indruk geraakt van onze superheld Maarten van der Weijden. Naast mijn eigen bijdrage van 25,= dacht ik: “we gaan nog een paar tientjes op HF bij elkaar harken”. Niks nobels van mijn kant overigens; deze items liggen maar in de kast en dan kunnen we er beter wat nuttigs mee doen nietwaar? Bovendien stond Friesland weer eens prachtig op de kaart en dat kan me niet vaak genoeg :sunglasses:

De spelregels zijn simpel:

  • de eerste bieder per item wint en stort het bedrag zelf op
    https://www.11stedenzwemtocht.nl/
  • ik stuur het item gratis naar je toe dus neem zelf de verzendkosten op me
  • e.e.a. is gebaseerd op vertrouwen, dus ik mag ervan uitgaan dat het geld daadwerkelijk wordt overgemaakt naar de foundation
  • ik sluit het topic morgenavond om 22:00 uur en daarna is dus ook pas bekend wie welk item heeft gewonnen
  • over de uitslag wordt alleen per pb met de winnaar gecorrespondeerd
  1. Pre-V gesp (hoogglans, nieuw, 20mm): 15,-

  1. Mini bandentooltje (nieuw, zware kwaliteit): 7,50

  1. Gassan velours travel pouch voor je vintage Datejust (nieuw, blauw, inclusief hard stuk om je achterzijde niet te beschadigen): 25,-

15 likes

Want jij woont daar zo lekker in de buurt…

1 like

Ik ben een (meer dan trotse) Fries :sunglasses::sunglasses:

4 likes

Mijn inbox loopt haast vol van alle enthousiaste reacties (not) :roll_eyes:

Wie helpt Martijn de 4.5mln te halen en koopt tegelijk een leuk item?

1 like

Wel een leuk inititaief ! Misschien wat interessanter maken?
Degene die het Gassan hoesje koopt stuur ik gratis een originele Rolex service pouch! Twee voor de prijs van 1 dus.
@Triplock hoor wel via PB waar hij naartoe moet.

6 likes

@BrandonRiordan was de eerste die zich meldde voor de pouch, gefeliciteerd en een topactie van @Mirage ook :ok_hand::+1:

De tool en gesp zijn er nog. WIE MELDT ZICH MET EXTRA GOODIES OM OOK DIE SNEL TE VERKOPEN??? Alles is voor het goede doel mensen, we hebben allemaal vast wel iets leuks liggen.

1 like

@Bruis heeft het tooltje gekocht en stort het ook naar de foundation, gefeliciteerd ermee en ook super tof dat je meedoet :ok_hand:

Ik heb dus alleen de gesp nog. Maar er komen vast nog leden met andere items :sunglasses::sunglasses:

1 like

Aangeboden voor de actie:

Nieuw lederen band Hirsch, 20mm

Nieuwe canvas band , 20mm

Ik hoor wel van triplock (moet nog steeds wennen) waar ze heen moeten. Bijdrage zelf te bepalen, be gentle!

Groet

6 likes

@iedereen:

Voorstel is om rechtstreeks een pb naar de aanbieder te sturen en eea af te handelen, gaat een stuk sneller :sunglasses:

Dan stap ik er tussenuit.

Benieuwd welke items hier allemaal voorbij gaan komen!

2 likes

Leuk initiatief!

Ik stel beschikbaar:

Swiss Combat Forces Garrison GMT, €60
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/3/c/e/3ce3e036b7df7834d43d6e04d9633880e2877c6c.jpg

Kronen & Söhne Imperial, €25
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/6/d/c/6dcef915cf1fbd29deffe8e5dd041d691821286f.jpg

PB me je adresgegevens en een screenshot van de overschrijving naar NL70 RABO 032154933 tgv “Stichting Maarten van der Weijden Foundation” en ik stuur het horloge kosteloos toe.

4 likes

Lijkt me niet de bedoeling om fakes aan te bieden via dit medium. Ondanks het mooie goede doel!

2 likes

Mooi initiatief hoor! :+1:

Laat ik nu aan het recente bezoek aan Sinn, behalve een onuitwisbare indruk, ook weer 2 splinternieuwe catalogi 2018/2019 hebben overgehouden…:sunglasses:

De eerste 2 gegadigden per PB krijgen ze gratis verzonden en ik stort €15 pp. :euro::grin:

6 likes

De pouch zal ik morgen versturen! Niet de donatie vergeten svp @BrandonRiordan !

2 likes

Ik heb bewijs dat hij dit gedaan heeft :ok_hand:

2 likes

Daar had ik het idd ook met @Triplock over. Echter reageerden een paar mensen in mijn voorsteltopic vrij enthousiast op het uiterlijk van de fake in kwestie, en is het een horloge dat ik zelf nooit zou dragen.
Daarom in overleg met bovengenoemd topicstarter besloten 'm toch aan te bieden; een mooie manier om een product van plagiaat niet persoonlijk te gelde te maken, maar wel te zorgen dat de productie ervan niet voor niets is geweest.

Als de moderators overigens vinden dat het zélfs niet voor een goed doel kan, haal ik 'm uiteraard weg.

Edit: Ik heb m’n eigen bericht aangemerkt voor moderatie. Laten we dat even afwachten.

3 likes

Hoi, graag neem ik de Bombay Special van je over voor €40

Mvrgr, Ed

1 like

Top dat je nog aan me dacht. Ik zag echter de maat en dat had ik even niet verwacht. Gelukkig is er al een geïnteresseerde.
En dan nog een opmerking voor @Zulu

Het betreft geen fake maar een frankenwatch van een niet bestaand Oris model. Vindt ik nogal een verschil.

2 likes

Zojuist bewijs ontvangen van @SubZero19. Nog voor het bericht gekaapt kon worden is Maartens Foundation alweer €40 rijker! :slight_smile:

3 likes

Dus een fake Oris. Of zeg ik nou iets heel geks? Maar goed, ook deze discussie is niet toegestaan en verder geen meerwaarde voor dit topic. En hij is al verkocht voor het goede doel. I rest my case.

8 likes

Voor diegenen die het topic gemist hebben
even een schopje :+1:

2 likes