Precista PRS-14 SM300 hommage PRS14 Timefactors

Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is):

Merk en model: Precista PRS-14 SM300 hommage
Diameter: 40mm
Leeftijd: 2007
Papieren, doos en eventuele accessoires: compleet met doos, papieren, doekje en extra plexiglas
Verzendkosten of afgehaald: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed, strakke kast, zie foto’s
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2824-2 automatisch uurwerk
Vraagprijs: 800 euro, geen inruil

Unieke Timefactors Precista PRS-14 te koop. Een geweldig horloge. 300m waterdicht, 80.000 A/m magnetische resistentie (identiek aan de Rolex Milgaus), hacking seconde, en een betrouwbaar ETA2824 uurwerk, in een Seamaster 300 hommage kast. Eigenlijk een betaalbare Watchco Seamaster 300 variant.

De kast is mooi scherp, met scherpe aftekening tussen geborstelde en gepolijste delen (excuses voor de vingerafdrukken). De achterkant is ook nog netjes, de foto doet de haarlijntjes een stuk erger lijken dan in werkelijkheid. Het horloge zit op een two-stitch-straps 20mm bandje. De lug-to-lug afstand is 47mm en dit horloge draagt daarom prima op een niet al te grote pols.

Zie de site van timefactors voor de fabrieksinformatie:
https://www.timefactors.com/precistaprs14.htm

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

13 likes

Upje!

1 like

upje voor de precista / timefactors liefhebber!

Helemaal vergeten dat ik deze nog te koop heb staan voor de Precista / Timefactors / Omega Seamaster 300 liefhebber…

2 likes

Vanwege een geinteresseerde ben ik hem weer eens gaan dragen. Hij loopt +7sec per 24uur. Erg netjes. Nog twee wristshots:

En in werkelijkheid is de achterkant echt een heel stuk netter dan het lijkt op die ene foto waar de haarlijntjes nogal benadrukt worden.

2 likes

Nog maar eens een upje voor deze seamaster 300 hommage. Je kunt natuurlijk ook een watchco kopen voor 3.000-5000 euro :slight_smile:

3 likes

Deze helemaal vergeten, upje!

1 like

Upje voor deze mooie en unieke Timefactors Precista PRS-14. Waar vind je hem nog te koop? Nergens! Ok, ik weet er eentje in Frankrijk. Maar deze is lekker dichtbij en vertrouwd :slight_smile:

3 likes