Producer Michael over investering in horloges

“als jij nou je tijd die je steekt in het maken van deze plaatjes steekt in…”

:joy:

1 like

Doet me deugd dat er slechts drie topics over deze man zijn, maar als het aan mij ligt hadden dat er ook wel minder mogen zijn.

2 likes

Volgens de reclames kan je ze al vanaf 5 euro per maand helpen. :no_good_man:

1 like

Ik zie er maar eentje in het topic.

:white_check_mark: :white_check_mark: :white_check_mark:

:white_check_mark: :white_check_mark: :white_check_mark:

Hij heeft zijn eigen geld toch gemaakt? Wie ben jij om te zeggen wat hij ermee moet doen? :joy:

2 likes

Het zou meer helpen als de politieke en zakelijke elite zich in dergelijke landen wat meer zou bekommeren om hun eigen bevolking.

Meneer Michael geeft misschien ook een heleboel weg wat weten wij ervan en als hij dat niet doet wat dan nog ?

1 like

ROLEX!!! :yum:

Dit is wel een pijnlijk grote waarheid.

1 like

Investeren en Afrika gaat helaas niet samen. Althans, als je de miljarden en miljarden aan hulpgeld van de afgelopen decennia meerekent. Klik

1 like

Juustem.

image

Trek er eens lering uit.

3 likes

Gvd Dennis, ga je weer. :joy:

Kweek toch eens even een mentale weerbaarheid jongen, je neemt jezelf alleen maar te pakken zo.

5 likes

Overigens zegt me die Michael Blakey helemaal niets. Zou ik hem moeten kennen ergens van? Is het filmpje de moeite? Ik krijg sterk de indruk dat ik het beter niet kan kijken.

Fijn nou slaan onze reply’s als een tang op een varken, wel aan Afrika denken maar niet even rekening met ons houden…

8 likes

Als je vermaak wilt dan is het opzich wel geinig. Ook z’n horloge collectie is opzich wel leuk om te bekijken want er zitten bijzondere exemplaren tussen. Voorderest kan het geclassificeerd worden als leedvermaak.

1 like

Heb ook altijd wel een wat dubbel gevoel over deze man. Maar ik vind zijn filmpjes toch wel vermakelijk. Overigens zijn de horloges maar speeltjes voor hem. Hij heeft daarnaast meerdere exclusieve (lees foute) sportwagens en Bentley’s e.d. Daarnaast heeft hij een Embrear Legacy 500 privejet van 22 mio in bestelling staan :hushed::roll_eyes:

Hij heeft horloges die duurder zijn dan z’n auto’s.

Negeer die clickbait melige self-help titel en kijk even naar dit filmpje als je een beter beeld wil hebben over waar hij vandaan komt en waarom hij deze video’s maakt;

hij bedoelt het goed en deze video’s zijn meer gemaakt om te motiveren en mensen een beter beeld te geven over dure spullen.

Weet hij veel over horloges? Nee, dat beweert hij ook niet.
De doelgroep van zijn video’s is niet Watchuseek & Horlogeforum :joy:

Eerder leken die gefascineerd zijn door dure spullen en het ooit ook graag zouden kunnen aanschaffen

Verder vind ik zijn collectie walgelijk en zijn juweliers verraderlijk, zou me niet verbazen als hij zeer vaak wordt opgelicht.

5 likes

5 likes

Ja dat heb ik ook. Verstand heeft hij er niet van maar hij is wel super enthousiast

2 likes

Ik vond je reacties goed hoor, en de discussie die ze ontketenden waardevol. Lekker schijt hebben aan die anderen en hun standpunten wikkend en wegend internaliseren. :wink:

1 like