Producer Michael over investering in horloges

:joy::joy::joy::joy:

Ik had daar wat over gelezen. Met zijn geld dat hij nu heeft kan hij weer veel meer geld verdienen. En dan later op termijn nog meer geven. :thinking: Dus het zou niet slim zijn om nu alles weg te geven :wink::wink: Bij vond 10 miljoen per kind zat om te erven in ieder geval.

De Chinezen stoppen wel veel geld in Afrika. Maar alleen als je bij de VN samen met China stemt. Doe je dat niet krijg je bijna niks. :upside_down_face:

1 like

Maar als meneer Michael dit zogenaamd doet dan zijn de rapen gaar :thinking:

Opmerkelijk dat altijd Afrika genoemd wordt als er ons een schuldgevoel opgedrongen moet worden.

Vond ik ook heel frappant.

1 like

Ss rolexen kopen?

3 likes

Dat is gewoon goeien’ handel

2 likes

Dimino’s Rolexen mogen ook.

2 likes

Ja, en vice versa :joy:

1 like

Jammer als je dit zo ervaart. Ik denk dat het helpt als je uitgangspunt neemt dat in geen enkele mogelijkheid jij of iemand anders hier een discussie kan ‘winnen’. Er zullen altijd leden zijn die een andere mening hebben. Die ga je niet overtuigen. Ik ook niet.

Wat voor mij persoonlijk relativeert is er een tekeningetje over/van maken of een beetje shoppen. Reuze rustgevend en kan je dit van harte aanbevelen! :sunglasses:
Of flauwe woordgrappen. :wink:

4 likes

Je hebt gelijk. Ik vind dat “producer” Michael een arrogante kwal is met een wansmaak waar je u tegen zegt (ook wansmaak is smaak en daar valt natuurlijk niet over te twisten). Ik vind dat hij z’n geld beter kan besteden dan aan foeilelijke badkamertegels type Richard Mille. Maar dat is mijn mening. :upside_down_face:

Foute man, in alle opzichten. Ver vandaan blijven


2 likes

Daarbij is hij wellicht nog ongelukkig ook.

Vind het altijd wel grappig filmpjes om te kijken, over smaak valt te twisten natuurlijk. Ik ben geen fan van een jacob & co maar als je rijk en extravagant bent kan ik me voorstellen dat je zoiets wilt, ik ben echter geen van beide.

Heb vaak wel het idee dat Michael zich mooier voordoet dan hij is. Hij zal ongetwijfeld vele miljoenen waard zijn, maar even een prive jetje kopen is er ook niet bij denk ik.

Maar altijd nog steeds van een hoger niveau dan we tegenwoordig op onze televisie voorgeschoteld krijgen.

1 like

Hij heeft een privé jet besteld van 22 miljoen.

Blakey is een extreem getalenteerde vent. Hij is een bizar goede drummer, heeft verschillende platenlabels opgericht, talloze gouden en platina platen (ruim 60) geproduceerd voor verschillende wereldsterren en heeft in totaal 100.000.000 platen verkocht, heeft muziek geproduceerd voor succesvolle Hollywood producties. The list goes on and on. Talloze onderscheidingen gewonnen etc.

Zijn sleutel tot succes is dat ie juist niet mooier voordoet dan hij is. Ik kan geen greintje arrogantie bij deze man ontdekken, eerder precies het tegenovergestelde. Hij weet donders goed waar ie vandaan komt, heeft alles zélf bereikt en daar kei en keihard voor gewerkt en hij laat heel veel mensen om hem heen meegenieten van zijn succes.

11 likes

Goeie samenvatting van de man :clap:

1 like

Ken je hem toevallig?

Goede vraag!

3 likes

https://en.everybodywiki.com/Michael_Blakey_(music_producer)

Iedereen hier heeft wel een album/songs in zijn muziek/filmverzameling wat door hem geproduceerd dan wel onder zijn contract stond.

In 1999, Blakey co-founded 2KSounds and was one of the first to integrate the Internet into daily operations for the successful distribution of music. Soon after going public in early 2002, 2KSounds entered into a joint venture with Virgin Records and Mr. Blakey was appointed the President of the Record Division. Throughout his career Blakey produced and promoted music for many Record Labels and Motion Picture companies as well as producing songs for movies, including Disney’s Cinderella II. Blakey was honored by Cambridge Who’s Who for demonstrating dedication, leadership and excellence in all aspects of production, promotion, marketing and all related areas of the entertainment industry. Now having teamed up with renowned comedian Ron White to create OMGVIP (Organica Media Group) creating VIP Fan Experiences, Blakey has already signed several artists to the company including Scott Baio, The Temptations, LeAnn Rimes, Maluma, Henry Rollins, Toad The Wet Sprocket and many others. Michael Blakey is also the head of Electra Star Management, a boutique management company based in Hollywood.

Ook heeft hij voor forensisch onderzoeksteams diverse inovaties ontwikkeld .

Developed the software technology for Forensic Frequency Separation (with the help of forensic scientists) permitting the audio extraction of vocal performances from a monaural recordings allowing them to be used in a contemporary recording format. This innovation enabled Blakey to create the Patsy Cline “Duets” album.

En dan klagen over zijn wansmaak en lak aan horlogekennis
hij heeft wel verstand van Media en muziek.

2 likes

En Wiki is een erg gerenommeerde bron, toch?

1 like