Producer Michael over investering in horloges

Geef gewoon toe :joy:

Ik wil niet zeggen dat hij helemaal fake is, maar als je een beetje googled komt zijn net worth uit op ongeveer 60 miljoen. Wat natuurlijk een heel respectabel bedrag is. Daar kun je best wat mooie horloges voor kopen. Maar als je 60 miljoen waard bent ga je toch geen jet kopen van 22 miljoen. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

En ik mag verder graag naar zijn video’s kijken, ik ben het niet eens met zijn smaak. Maar het is wel leuk om je af en toe te vergapen aan dingen die je nooit kunt betalen (tenzij Gaston een keer bij mij voor de deur staat :joy: )

Het is algemeen bekend dat deze meneer een grote in de muziekwereld was en daar vele miljoenen mee verdient heeft

Ik reageerde opn@watchwalker die ri. jou reageerde met “ken je hem?” Schijnbaar omdat je een mening over de man hebt. Twee comments er voor ventileert hij zelf zijn mening (nare man). Zijn vraag naar jou is pot verwijt de ketel wat mij betreft. Dus ik stel hem zijn eigen vraag. Ken je de man?

@WatchWalker kom er maar in.

1 like

Wat heet kennen. We hebben inderdaad wel wat met elkaar gecommuniceerd een jaar of 4 geleden. Wij woonden toen in dezelfde regio. Maar we hebben diverse gemeenschappelijke vrienden (voor mij) of kennissen (voor hem) en die hebben me diverse malen gewaarschuwd om uit zijn buurt te blijven. Laten we zeggen dat hij een nogal “creatieve” manier van fondsen werving er op na houdt.
Dat hij ooit een bekende drummer was doet er niks toe, hij blijft voor mij zo fake als een stel siliconen borsten. Substantieel ja, echt nee. En kolossaal wansmakelijk ook in het geval van MB.

4 likes