Proenski

Heb van Jeroen een originele turtle bezel en inserts gekocht. Bliksemsnelle levering, heel goed verpakt, leuke communicatie. Top koop in vertrouwen bij @Proenski

1 like

Van @Proenski een Orient Star Seeker overgenomen, prachtig horloge voor een mooie prijs. Leuk contact en een weekje bedenktijd was geen probleem :sweat_smile:

1 like

Vandaag 2 schitterende leren bandjes ontvangen van Jeroen .
Snelle levering , als altijd goede/sympathieke communicatie .
Aanrader ! Een hobbyist die een ander ook wat gunt !
Jeroen alweer bedankt :+1:

1 like

Bandje verkocht aan @Proenski. Deal snel gesloten en dito betaling.
Zit zeker in mijn top 100 van HF-kopers.

2 likes

Een sluiting overgenomen van @Proenski.

Vlotte communicatie, dus helemaal top. Aanrader :+1:t3:

1 like

Heb van Jeroen en aantal sluitingen overgenomen. Prettige communicatie en goed verpakt verzonden. Mijn vrouw vroeg zich af waarom ik soep online bestel; de sluitingen zaten goed individueel verpakt in bubbeltjes en tape in een soeppakje :wink:

1 like

Bandje overgenomen van @Proenski. Alles OK!

1 like

Onlangs nam ik een horlogeband over van Jeroen. Prettige communicatie en snelle afhandeling; aanrader dus!

1 like

Vlotte deal gemaakt met @Proenski keurig beschermd ingepakt ook! Aanrader dus!

1 like

image
Van Jeroen wat bandjes over genomen .
Alweer een fijne deal , vlotte communicatie , zorgvuldig verpakt en snel verstuurt .
@Proenski bedankt !
Aanrader !!! Goede en eerlijke verkoper ! :+1:

1 like

Bandje overgenomen van Jeroen, snel contact en reactie en na het geld overgemaakt te hebben het horloge bandje ontvangen.

Exact zoals omschreven en prima verpakt dus zou zo weer een deal met hem doen :ok_hand:t2:

1 like

Onlangs heb ik een setje SKX bezel inserts overgenomen van @Proenski. De communicatie was duidelijk en vlot; erg prettig dus. :+1: Dezelfde lovende woorden zou ik kunnen herhalen wat betreft de prijs en de verzending :grin:

Jeroen, dank voor de fijne en vlotte deal. :ok_hand:

1 like

Vandaag kwam er een bandje van @Proenski binnen. Zoals altijd mooi spul, snel verzonden, probleemloos. Bedankt Jeroen!

1 like

Bandje overgenomen van @Proenski. Vlotte communicatie, snel verzonden, aanrader!

Jeroen bedankt!

1 like

Bandje overgenomen van @Proenski.
Super content met de snelle levering.

1 like

Eulit Panama overgenomen van @Proenski . Zoals beschreven in de advertentie daadwerkelijk in nieuwstaat. Duidelijke communicatie, snelle deal. Keurig verpakt en snel verzonden.
Aanrader!

1 like

Een lederen en stalen band overgenomen van @Proenski. Snel verzonden en banden netjes zoals omschreven.
Toppie :+1:

1 like

Schakel overgenomen van @Proenski. Voldeed als omschreven, Snel verzonden en goed verpakt.

1 like

Proenski heeft een bandje van me gekocht, snelle betaling.
Prima koper!

1 like

Feedback van @Rjc (TL1):

Ik heb de onderdelen binnen! :partying_face:
Bedankt voor de fijne deal.