Proenski

Een bandje gekocht en binnen no time in de brievenbus. Thanx! Aanrader :slight_smile:

1 like

2 bandjes gekocht , vlot geregeld !

1 like

2 bandjes gekocht van Jeroen, mooi verpakt en mooie bandjes. :smiley:

1 like

Ook ik heb een bandje van @Proenski overgenomen tot volle tevredenheid. Snel binnen ook. :ok_hand:

1 like

Bandje ontvangen van @Proenski, top levering. Bedankt!

1 like

Bandje gekocht van @Proenski zeer tevreden!

1 like

Seiko Turtle band overgenomen van @Proenski goede communicatie en snel op de mat! :ok_hand:t2::+1:t2:

1 like

Gespje verkocht aan @Proenski, vlotte communicatie, transactie in no-time geregeld!

1 like

Stalen band overgenomen van @Proenski , vlotte communicatie en verzending :+1:

1 like

Lederen band overgenomen van Jeroen @Proenski in de aparte maat 21 mm. Past perfect op mijn Longines! Super prijs en super snelle levering. :smile: :+1: Gewoon top! :ok_hand:

1 like

Feedback van @Tisco ontvangen via PB:

Meshband en sluiting gekocht.
Snelle levering en in goede staat!

2 mooie banden overgenomen van Jeroen @Proenski

Vlotte deal en snelle levering, dus niets op aan te merken.

De struisvogel is nog niet zeker welk horloge hij gaat sieren, maar de bruine Patini had maar 1 optie met zijn 21mm. En wat voor 1!

1 like

Een paar gespen van @Proenski overgenomen zodat ik weer met leer in de weer kan.
Merci en tot de volgende keer.

:+1:

1 like

Ook bedankt !

1 like

2 bandjes overgenomen van @Proenski.

Fijne communicatie en snelle levering. :ok_hand:

Bedankt Jeroen!

1 like

Band overgenomen van @Proenski.
Vlotte deal, snel geleverd en puike band.
Kortom, Jeroen is aan te bevelen!

1 like

@Prince is nog niet zo lang lid maar wel nette feedback ontvangen:

Heldere communicatie. Goede deal gemaakt. Alles snel en volgens afspraak binnen gekregen. :+1:

2 gespen verkocht aan @Proenski. Verder fijn zaken doen en de deal was snel rond. Plus 1 dus maar weer.

1 like

@Proenski is een toffe gast.

Gaat zomaar accoord met een smerig bod.
Bedankt voor het mooie glycine bandje. Ik kan hem vast wel goed gebruiken. Aanrader :+1:

1 like

Een stalen band overgenomen van @Proenski, alles vlot verlopen en zoals het hoort.
Bedankt!

1 like