Pronto Chronograph jaren 50

Te koop deze mooie vergulde pronto chronograph uit de jaren 50.

De Pronto verkeert in een mooie vintage staat, het venus 188 uurwerk (later Valjoux) loopt weer als een zonnetje.
De chrono-wijzers zijn origineel en nullen mooi en de wijzerplaat kent een mooie patina. In het juiste licht knallen de geblauwde wijzers er vanaf.
De kast kent wat sporen aan de achterkant op de lugs van het banden wisselen.

De diameter van de kast is kast is 36 mm. De lugbreedte is 18 mm.

Verzenden kan, risico is daarbij voor de koper. Ik zal het netjes en judgementday-proof inpakken maar kan niet instaan voor PostNL.

Mijn referenties kun je hier vinden:

Je bent ook van harte welkom om te komen kijken en passen. Interesse is geen verplichting tot koop, wel een aanleiding voor een goed kopje koffie met 1,5 meter afstand.

Leeftijd: jaren 50
Prijs: 350,-- euro (incl. aangetekend verzenden)

Bij interesse of vragen, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een privé bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

8 likes

Up, en Pronto!

Nog een keer deze gouden op de bovenste trede zetten.