Q-Watches

Mooie horloge deal gemaakt met Q-watches en kan niet anders zeggen dan perfect afgehandeld en zorgeloos kopen. @royke74 en @MotoSkooly, anytime again! :ok_hand:

3 likes

Ook hier een snelle deal gemaakt op een mooie zondagochtend! Zomerse Squale in aantocht, ik kijk er naar uit! Roy en Roel bedankt, en veel succes de komende tijd en weer fijn om er een vertrouwd adres erbij te hebben van mede-forummers👍

4 likes

Deze week op bezoek gegaan bij @royke74 (Q-Watches) en een leuke deal gedaan. Echt top onthaal en leuke kennismaking. Helemaal top en voor herhaling vatbaar!

2 likes

Mooie Zenith mogen overnemen van @royke74 in zijn nieuwe Q-Watches setting.
Flitsend snel een afspraak gepland en tijdens een prettig gesprek met Roy dit fraaie horloge kunnen kopen.
Kan Q-Watches aanraden! Het is voor herhaling vatbaar :+1:

2 likes

Heel erg gave Breitling Aerospace bij @royke74 (Q-watches)kunnen overnemen. Ik kreeg een zeer mooi bedrag terug voor mijn inruiler. Het horloge zag er een stuk beter uit dan op de foto’s te zien was. Een aanrader en ik kom hier zeker terug :+1:t2:

2 likes

Vanavond een hele mooie
Breitling Superocean Chrono Rene Air Limited Edition Opgehaald.

Lekker zitten kletsen met Roy, en een leuke deal gesloten.
Roy en Roel nog dank hiervoor en zeker tot een volgende keer ,dan drink ik wel koffie :wink::wink:

Zeker een aanrader.

3 likes

Kom er zojuist achter dat ik vergeten was, om hier te melden, dat je met beide heren prima zaken kan doen.

Beoordeling: :star::star::star::star::star:

:smiley::+1:

6 likes

Fijne deal gedaan met de heren van q-watches, keep up the good work gents :+1:t2: :unicorn:

2 likes

Q-watches leverde de Squale onda rosa. Vlot geleverd (toen ie eenmaal van de fabriek afkwam :laughing:) :+1:

2 likes

Gisteren een mooie Oris Aquis 36,5mm overgenomen van @royke74. Net voor ik aankwam kwam ik er achter dat het niet de eerste keer was dat ik een horloge van Roy overnam maar dat ik eerder ook een Meistersinger Neo q hier gehaald had voor mijn vriendin! Wat Roy terecht zei de volgende keer doen we een horloge voor jou! Gisteren wederom fijn zaken kunnen doen! Super behulpzaam en prettig om een horloge te kopen! Tot de volgende :wink:

2 likes

Fijne Squale bij Q-watches verkregen. Prima contact met @royke74 die vervolgens @motoskooly bij me heeft langs gestuurd om de boel persoonlijk te overhandigen. Gezellig lopen grasduinen over de hobby weer een tevreden deal verder.

5 van de 5 aubergines :eggplant::eggplant::eggplant::eggplant::eggplant:

4 likes

Makkelijk contact en supersnel het klassieke cognac kleurige squale bandje in huis.
Betrouwbaar, goede prijs en zeker een aanrader.

2 likes

Gisteren afgesproken met Roy en een prachtige ruil gedaan. Goed contact, duidelijke afspraken en lekker flexibel: Top! Bedankt @royke74

1 like

Een horloge verkocht aan Roy.
Gewoon weer top.
Snelle onderhandeling, geld overschrijven idemdito en een berichtje bij aankomst.
Tot de volgende maar weer!!

1 like

Weer een topervaring met @royke74 (Q-watches). Super gaaf horloge voor een nog mooiere prijs!
Het is niet de vraag óf ik er nog eens iets koop, maar wannéér ik er weer iets koop.
Bedank!

3 likes

Onlangs een horloge verkocht aan @MotoSkooly
Zeer vriendelijke communicatie, deal snel gesloten en afgehandeld!

Topper!

1 like

En ook maar het originele 1521 donkerbruine bandje gekocht.
Supersnel en prima communicatie.

Bedankt! En dus ook een regelrechte aanrader.

2 likes

Een prima ervaring met @royke74 ( Q-watches ) leuk contact via WhatsApp en een erg mooie deal op een nieuwe Squale .
Heel goed zaken doen met Q-watches en Roy :ok_hand:

2 likes

Vandaag ook goede ervaring met een koop van @royke74. Gisteren een gezocht topic aangemaakt en snel een PB ontvangen. Voor vandaag een afspraak gemaakt en opgehaald.
Alles was keurig als besproken!
Kan ik weer mooi data verzamelen tijdens het sporten.

Roy, bedankt.

2 likes

@royke74 kwam heel snel in de lucht nadat ik een gezocht topic had aangemaakt voor een clasp extender. Binnen anderhalve dag lag deze geheel belangeloos op de deurmat. Toffe actie, kan niet anders zeggen! :arrow_right: I :orange_heart: HF

Bedankt Roy!

6 likes