Q-Watches

Vorige week de mooie Squale Blue Ray aangekocht bij Q-watches.
Mooie deal en razendsnel geregeld door @royke74
Bedankt en graag tot een volgende! :+1: :+1: :+1:

2 likes

Vandaag mijn Tudor overgedragen aan Roy aka @royke74 reageert snel en had meteen het geld overgemaakt en heeft hem de volgende dag opgehaald, Top Roy goede afspraken maken en snel handelen, aanrader om te kopen en/of verkopen, betrouwbaar forum lid :+1:

2 likes

Zeer mooie deal gesloten met de heren van Q-Watches. Zij hadden een mooie Squale en ik had nog wat in de verkoop. Zeer snel tot deze mooie deal gekomen en Q-Watches heeft alles snel en keurig afgehandeld, het horloge bomproof verpakt opgestuurd. Top deal met deze heren.

Ik voel de volgende koop al weer komen :wink:

2 likes

Wederom een erg prettige deal met de mannen van Q-watches. Deze keer een prachtige Baby Snowflake. Dank heren…top zoals altijd. :ok_hand:

4 likes

Weer een fijne ervaring met deze mannen! mooie Oris overgenomen, paar dingetjes ingeruild, lekker makkelijk zo! Toppers zijn het :smile:

3 likes

Leuke deal gedaan met q-watches. Fijne communicatie en snelle afhandeling. Helemaal top!

1 like

Horloge verkocht aan Q-Watches. Zeer prettig contact en het bedrag werd na overeenkomst direct overgemaakt.

Top Roel (en Roy)!

1 like

Gisteren een superleuke deal gedaan met Roy en Roel! Ik kocht een schitterende Speedy Reduced en ruilde een fraai horloge in :slight_smile:. Communicatie, snelheid, betaling, ontvangst in het Brabantse land: alles top! Dankjewel @royke74 en @MotoSkooly, graag tot een volgende keer.

2 likes

Mooie deal gemaakt met Roel en Roy
Model had ik al heel lang geleden keer gepast de 38 versie maar deze 41 is het geweldig om de pols zeer blij mee en deze gaat ook zeer zeker blijven
Is bij me thuis gekomen lekker bakje koffie en zeer mooi horloge ingeruild
Fijn zaken gedaan top :+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3:

2 likes

Vandaag een mooie Tudor gekocht bij @MotoSkooly en @royke74. Snelle service en een heeeeele nette prijs. Thnx boys!

2 likes

Dat deze heren in de horlogehandel zitten uit pure liefhebberij is me inmiddels wel duidelijk.

Sinds gister een mooie Zenith rijker :slightly_smiling_face::+1:

12 likes

@MotoSkooly & @royke74 kennen het woord “coulance” nog!!! Bravo, ik dacht dat het niet meer bestond in het vocabulaire van verkopers :grinning: .
Mijn Anonimo’s defect lag net buiten de garantietermijn maar werd zonder blikken of blozen, zónder kosten. gerepareerd.
Waarvoor de complimenten :ok_hand: :ok_hand: .

7 likes

En wederom een erg prettige deal met @royke74 van Qwatches. Zoals altijd een plezier en alles naar grote tevredenheid. :ok_hand:

2 likes

Mooie deal gesloten voor een nieuwe Squale 1521 (mijn derde, inmiddels! :grin:). Hartelijke ontvangst, heel leuk gesprek en uitstekende en snelle service. Had ook niet anders verwacht. :wink: Maar natuurlijk fijn, als dit ook waar gemaakt wordt! :+1: Voor herhaling vatbaar, dus! Ben super blij! :partying_face: @MotoSkooly en natuurlijk ook @royke74, hartelijk dank en graag tot ziens!

3 likes

Een Hamilton verkocht aan Roel @MotoSkooly.
Snelle betaling en fijne communicatie.
:ok_hand:t2: Top :+1:t2:

1 like

Wederom zaken gedaan met @royke74, (q-Watches)

Roy is een ontzettend keurige en vooral aardige kerel die als zogenaamde handelaar ook “fair” handelt.

Voor mij een absolute aanrader.

3 likes

Leuke deal gemaakt met @royke74 (Q-Watches).

De communicatie was helemaal top, alles was bespreekbaar en ik heb dankzij Roy weer een héle fraaie oude bekende om mijn pols zitten. We hebben gekozen voor verzending omdat dat voor deze keer beter uitkwam, dat is ook helemaal top verlopen. Ben (weer) als een kind zo blij! Dank je wel Roy enne Squale mag trots zijn op zo’n vertegenwoordiging.

Een absolute aanrader!
Five star review … :star::star::star::star::star:

4 likes

Ik heb al een aantal horloges verkocht via Q-watches ondertussen. Roy heeft me telkens van het begin tot het einde goed op de hoogte gehouden en alles heel correct afgehandeld. Top service van echte liefhebbers!

Een dikke aanrader dus! :+1:

3 likes

Prima communicatie, goede deal.
Prettig zaken doen met


Een aanrader :+1:

3 likes

Hier ook een goede ervaring met Roel & Roy. Bedankt jongens!

2 likes