Quantore

Van de week een horlogekist van Rainer van forumlid quantore overgenomen.
Prima communicatie en snelle afhandeling. Perfecte transactie dus! :)-D

Nu nog horloges om de kist te vullen :wink:

1 like

Nu mijn tweede geweldige deal gedaan met Quantore. Vorige maand een Revue Thommen van hem gekocht en nu een Glycine Combat Sub. In beide gevallen super mooie horloges.

De communicatie kan ik samenvatten als super, snel en behulpzaam.

Kortom mooie klokken :wink: en een goede betrouwbare verkoper (tu).

Xam

1 like

Ik kan dat beamen. Een Revue Thommen gekocht, snel geregeld en ben er blij mee. Mooie klok

1 like

Mijn Kemmner verkocht aan Max.

Leuke communicatie en snelle afhandeling, aanrader!

1 like

Prachtige Glycine gekocht van Max, (onverwacht) zelfs persoonlijk thuis afgeleverd. Prima communicatie, prima transactie.

1 like

Het was fijn zaken te doen met deze vriendelijke persoon ik raad iedereen aan, een horloge gekocht picobello!!!

1 like

Vandaag Max blij gemaakt de verkoop van mijn optie op de HFLE2016. Twee tevreden forumleden!

1 like

Aan Quantore (Max) mijn Tag Heuer verkocht.

Max communiceert vlot en houdt zich aan de gemaakte afspraken.
Belde zelfs dat hij een kwartiertje later zou komen, terwijl wij “rond” de klok van 10 uur hadden afgesproken.

Kortom betrouwbaar forumlid om zaken mee te doen.
Max, wellicht tot een volgende keer. :thumbsup:

1 like

Een Citizen van Max gekocht. Prima communicatie, vlotte deal en mooi horloge. Goede deal en zeker een aanrader.

1 like

Mijn jongensdroom via Quantore (Max) in vervulling laten gaan door mijn Speedmaster Professional bij hem aan te schaffen. Fijn ontvangen, de tijd genomen voor een praatje over horloges in het algemeen en natuurlijk door de full set heengelopen. Keurig horloge, goeie communicatie. Dank!

1 like

Heb een Aevig NHF 2016 gekocht bij max, horloge was nog echt in top staat. fijne communicatie gehad en nog even leuk gebabbeld over verschillende horloges

1 like

Horloge verkocht aan Max @quantore Bijzonder prettig contact en een leuke ontmoeting met Max en zijn charmante vriendin. Kan Max dan ook van Harte Aanbevelen.

1 like

Horlogebandje verkocht aan @quantore
Vliegensvlugge betaling en netjes een berichtje bij aankomst. Top!

1 like

Horlogebandje gekocht van Max. Leuk en snel contact via PB en het bandje had ik vlot in huis :slight_smile: graag tot een volgende keer :ok_hand:t3:

1 like

Een vlotte deal kunnen sluiten met Max, @quantore. Woensdag deal, donderdag verzonden, vrijdag bomb-proof verpakt ontvangen. Eén aandachtspuntje … de beschrijving van de staat van het horloge voldeed niet. De staat was beter dan beschreven, veel beter :wink:

Dubbele duim omhoog!! :+1: :+1:

1 like

Leuke Citizen van @quantore overgenomen…Zag er uit zoals beschreven :ok_hand:t2: …Leuke deal gemaakt en netjes verpakt!

Aanrader :+1:t2::smiley:

1 like

Mijn Bulova verkocht aan Max ( @quantore ). Communicatie vlot, vriendelijk en we kwamen er dus snel uit. Binnen no time betaald en afgehandeld en na ontvangst een snelle en enthousiaste reactie.
Kortom, het is plezierig zaken doen met quantore.

1 like

Een mooi horloge gekocht van @quantore. Afspraken waren snel en duidelijk gemaakt. Bij de overdracht goede toelichting gekregen in ontspannen sfeer. Thuis heb ik nog een paar stickers van het horloge af kunnen plukken en daarna genieten van mijn nieuwe impuls aankoop! Thanks voor de snelle afspraak!

1 like

Minder dan 2 uur na mijn eerste reactie op de aangeboden watchwinder kreeg ik de gevraagde informatie, werden we het eens over de prijs en ging de deurbel. Max himself met de winder. En dat op een normale Corona vrijdagmiddag/avond.
Need I say more?

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan @quantore. Strakke communicatie, afspraken worden stipt en correct nagekomen, prettige manier van zaken doen. Aanrader! @quantore, veel plezier met je NA, draag 'm in goede gezondheid! :+1:

1 like