RakZaba

Zeer prettige ervaring met @RakZaba, Een Hamilton Khaki overgenomen die hij mij had aangeboden naar aanleiding van mijn gezocht topic.
Duidelijke en eerlijke foto’s ontvangen via de PB, en een gezellige overdracht met koffie in het zonnetje in zijn achtertuin.

Volle 10 punten voor dit forumlid !

2 likes

Recent een Seiko overgenomen van @Rakzaba, tijdens een korte McDonald’s meeting.
Vlotte communicatie en het horloge was zoals beschreven. Aanrader om zaken mee te doen.:+1:

1 like

Vandaag horloge gekocht van Dave aka @RakZaba.
Skx met militat en single-domed safier. Had nog geen single domed safier gehad.

Wilde verder (bijna) dezelfde upgrade voor mijn skx… dus dan maar zo.

Prettige ervaring. Leuk gesprekje gehad. Aanrader.

1 like

Mooie Zelos van @RakZaba gekocht. Snelle communicatie, soepele deal, leuk gesprek en een mooi horloge. Graag tot de volgende keer! :+1:t2:

1 like

De Tudor 36 van Dave gekocht. Fijne verkoop en prettige communicatie. Top!

1 like

Vandaag heeft @RakZaba alias Dave een prachtig horloge gebracht. Wat een luxe om een horloge persoonlijk overhandigd te krijgen :+1::grin:
Dikke prima en ook nog even gezellig gekletst, helaas niet lang want het was in de tijd van de baas :wink::shushing_face:

1 like

Een paar weken terug een fantastisch mooie omega speedmaster bij Dave gekocht. Na een zeer fijne ontvangst heb ik het horloge overgenomen.

Het horloge was exact zoals omschreven, daarnaast nog allerlei tips gehad voor nieuwe bandjes!

Ik kan Dave dan ook van harte aanbevelen als verkoper!

1 like

Vandaag heb ik de Nomos Club x Ace overgenomen van @RakZaba.
Na een uiterst vriendelijke ontvangst met een kop thee bleek de Nomos in het echt nog mooier dan op de foto’s :blush:
Ik kan @RakZaba van harte aanbevelen als verkoper!
Dave, dank voor de goede communicatie en de snelle deal :+1:t4:

1 like