Raymond Weil Freelancer Skeleton

Te koop:

Helaas moet dit prachtige horloge mijn collectie verlaten. Het betreft een skeleton horloge met prima afwerking voor een aantrekkelijke prijs.

De skeleton wijzerplaat heeft veel details die zichtbaar zijn maar de leesbaarheid blijft prima. Het in beweging zien van het balanswiel is erg verslavend. Echt gaaf hoe de nadruk daar ook op ligt bij het ontwerp.

Het horloge heeft een ‘stoere’ look, maar past ook bij een pak vanwege de chique roségouden indexen en wijzers. De kast is slechts 11 mm dun, dus hij schuift goed onder een manchet.

Tot slot, horloge is in goede staat en heeft een automatisch in-house uurwerk.

Merk en model: Raymond Weil freelancer 2785-BC5-20001
Diameter: 42mm
Leeftijd: 2017
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen:2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: alleen horloge
Verzendkosten of afgehaald: beide maar verzending is op rekening en risico voor de koper
Conditie (krassen, werking etc): goede staat, klein lijntje op de bezel nabij 11 uur.
Soort uurwerk en kaliber: RW1212
Vraagprijs: € 1.375
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

6 likes

1e up!

Up voor het weekend.

€ 1.360!

2 likes

€ 1.350.

Mooie HD video beelden.

€ 1.340.

up.

€ 1.330.

1 like

Leuke review over dit horloge.

Wie biedt?

€ 1.320.

€ 1.310.

€ 1.300. Nog niet veel interesse, maar dat komt volgens mij ook dat de meesten skeleton dials niet zo mooi vinden. Dit horloge is in het echt mooier dan op de foto’s. De afwerking van het uurwerk is voor dit geld echt uitstekend. Bieden of vrijblijvend eens komen kijken mag!