Reactie's op eBay van verkoper

Voor de snelle even een relatief goedkoop bandje besteld, bij voorbaat wetende dat de kwaliteit niet spectaculair zou gaan zijn voor die prijs, op eBay.de. Meestal zijn de Duitsers zeer snel met leveren is mijn ervaring.

besteld op 18 oktober. Gisteren mogen ontvangen :sunglasses:. Toch maar even een neutrale feedback achter gelaten met de mededeling: China crap, 3 wochen lieferzeit. De reactie hieronder van de verkoper, in ‘Duits’ zegt genoeg. . Niet dat ik me druk maak hierom maar het was blijkbaar in Duitsland gedurende dikke 2 weken mistig. Zo mistig dat de koerier de weg niet kon vinden blijkbaar :sunglasses:.

Eerste helft van je opmerking (China crap) was onnodig. Wist je immers al.

1 like

Wat stond er op het pakje? Kwam het echt uit Duitsland of kwam het regelrecht uit China?
Dat heb ik namelijk ook wel eens gehad, dan kun je hem om z’n oren slaan dat de objectlocatie niet klopte.

Verder blijkt de post er toch af en toe in te slagen om pakketjes uit het buitenland er een paar weken over te laten doen dus misschien heeft de man niks misdaan.
Overleg is altijd beter dan gelijk afbranden; je loopt zo zelf ook het risico op een slechte beoordeling.

1 like

Pcies…afbranden via internet…zo makkelijk :-1:

Heb je een punt :persevere:. Was beter om eerst te laten bezinken alvorens met verkeerde emotie te reageren

Ik vind zijn reactie netjes dus weet niet wat je bedoelt met ‘de reactie zegt genoeg’.
Maar als verkoper zou ik hier niet blij mee zijn. Soms ben je afhankelijk van externen en dan zijn dit soort beoordelingen niet fijn.

Wellicht iets milder volgende keer, zeker voor 8 euro?
Draagt ie wel ok? Ziet er netjes uit nog

Komt rechtstreeks uit China helaas, dat is het punt waar het om gaat. Claimt vanuit Duitsland te verzenden.

Ja verkeerde reactie, soms is emotie een slechte bode. Met je eens. Bandje is , op zich, niet eens slecht.

Dat is wel slecht. Stel dat het een duur item is, kom je met importkosten bedrogen uit

Afgezien van het fijt dat de verkoper vanuit Duitsland zou moeten leveren, hebben jullie helemaal gelijk. En is mijn reactie naar hem toe niet correct. Zal de verkoper een mail sturen. Bedankt voor jullie mening en input in deze. Boetekleed is aangetrokken…

Toch zou ik hem wel confronteren met het feit dat het bandje regelrecht uit China komt. Dat is gewoon niet juist en hij zit in z’n reactie dus ook gewoon te liegen.

bericht ingetrokken. Ik heb mij vergist, het was een andere verkoper.

excuus,
Niels

Bericht ingetrokken.

je mag je feedback intrekken en veranderen

Er zijn 2 spreekwoorden die me altijd zijn bijgebleven…
" een boer met een kostuum aan blijft een boer" en “als het te mooi is om waar te zijn is het…te mooi om waar te zijn”

De reactie van de verkoper is opgesteld in erbarmelijk Duits, dat komt regelrecht uit google translate hoor :smiley:

Heb de verkoper per mail gevraagd of hij daadwerkelijk vanuit Duitsland of via China verstuurd, dit oa omdat op de verpakking China vermeld stond. Het antwoord van de verkoper:

No problemo😉

En dit allemaal voor maar E 7,99…
Je hebt wel waar voor je geld :+1:

Zo is dat, waar maak ik me druk om…snel sluiten deze topic👍