Reageren op een advertentie

Ik ben dus nieuw op horlogeforum, maar ik kan niet reageren,iemand taggen of privé berichten op een advertentie. Weet iemand hoe ik diegene kan contacteren?

1 like

Welke zou je willen hebben? Dan taggen wij wel. :sunglasses:

1 like

Super dankjewel!:innocent:

Ik ben nieuw sinds 4 dagen en had hetzelfde probleem. Als je beetje rondkijkt op het forum krijg je al snel het ‘basic’ trust level en kan je berichten sturen. Bij mij was dat een half uurtje na registreren.

Succes!

5 likes

ding dong Wil @GVB78 zich even melden in dit topic?
Wil @GVB78 zich even melden in dit topic?

14 likes

Waarmee kan ik u van dienst zijn?

10 likes

Handellll

2 likes

Vragen over extra banden keuzes?

:notes: Candide naar kassa 4 Aub @candide kassa 4 :notes:

19 likes

Ik schuif even het kaasmeisje aan de kant en dan kom ik er aan!

11 likes

Dat zal wel weer ja!

7 likes

:smiley:

4 likes

De linkse is 48+ belegen , de rechtse moet nog jonge kaas worden… :speak_no_evil:

3 likes

Hallo allemaal,

Ik ben ook nieuw en ik heb hetzelfde probleem als JS23 (de topicstarter). Zou iemand mij kunnen raggen in de advertentie van de vintage Omega De Ville van Klokkengek op het marktgedeelte van de site? Ik mag als nieuw lid nog geen links plaatsen!

Alvast bedankt!

Raggen zullen we maar niet doen.

@Klokkengek taggen kan ik wel!

1 like

Bedankt! Raggen lijkt mij inderdaad geen fraai idee. Ik heb een nieuw toetsenbord en die is nog niet helemaal gewend. :wink:

1 like

Reageren op een advertentie en het sturen van een pb is niet toegestaan voor leden die zich daar speciaal voor aanmelden. Dit is technisch zo geregeld. De meeste leden vinden dat ook prima en stellen het zeker niet op prijs als ze alsnog op deze wijze worden aangehaald/getagd.
Wil je wél in contact komen met onbekende voorbijgangers? Zet je horloge dan op MP en niet hier. Wellicht moet het trustlevel hiervoor wel naar 2 en het verkopen weer naar 3. De bedoeling van het verkoopgedeelte is namelijk dat leden die elkaar kennen ook zo nu en dan een horloge kunnen verkopen.
Marktplaats is voor de kopers/verkopers die daar geen behoefte aan hebben.

19 likes

Hoi Jur,

Begrijp ik het goed dat dit nieuwe lid met mij in contact wil komen- vanwege mijn advertentie- maar dit nog niet mag, vanwege het feit dat hij die rechten nog niet heeft? Ik ben niet zo heel erg thuis in de internetwereldtermen en het woord ‘taggen’ zegt mij niet zoveel. Betekent het ‘contact maken’ ?

Ik zet mijn horloges expres allang niet meer op MP- heb ik jarenlang wel gedaan- vanwege verschillende nare ervaringen aan mijn huisadres en vanwege de gigantische heisa die je ervan hebt.

Daarom kies ik voor het HF, omdat het medeforumleden zijn- mede horlogeliefhebbers- en je onder elkaar vertrouwd je horloges kunt ruilen en verkopen. Ik vind dat helemaal prima en zou niet anders willen dan dat het HF dat blijft beschermen.

Groet, Harry :relaxed:

4 likes

Hoi Johan,

Wat houdt dat ‘taggen’ in? Ik ben een absolute analfabeet in de internettermen…:grin: :relaxed:

@Klokkengek …dit…dat je een melding krijgt.

1 like

Dank-je-wel! :relaxed: Ik ga maar eens een goed boek over die termen lezen…:grin: :relaxed:

4 likes