Rek op de jubilee band? (heel graag advies)

Beste forumleden, ik wil graag een rolex datejust 36m kopen voor mijn vriendin maar het valt me op dat er best wel rek in het bandje zit, wat vinden jullie ervan?

Ik hoor graag jullie advies want ik weet er heel weinig van.

Alvast bedankt voor de reacties…

Gr Danny

1 like

Hey Danny,

Ja daar zit aardig wat rek op, maar het kan erger vertel ik je uit ervaring :stuck_out_tongue_winking_eye:. Het vervelende aan rek, is dat het lelijk om Je arm gaat rammelen en je gaten tussen je schakels ziet.

1 like

Bedankt voor je reactie chris, wil dit klokje heel graag halen buiten het rek om, het is een heel mooi klokje en de prijs ook. Is hier wat aan te doen en zal het veel kosten? hoor graag van je.

Laat ik voorop stellen dat ik er niet veel verstand van heb, maar heb genoeg voorbij zien komen dat dit prima te herstellen is. Wel wat arbeidsintensief wat ik zo gezien heb.

2 likes

Ik vind het nog wel meevallen, maar zou voor mij wel afhangen van de verdere staat van het horloge. Misschien handig om daar ook wat foto’s van te delen.

1 like

Klopt, bij deze. Bedankt voor je reactie Gr danny

Die bezel ziet er aardig plat gepolijst uit. Maar kan ook aan de hoek van de foto liggen

2 likes

Hi Danny. Horloge ziet er prima uit en als ze hem strak draagt, kan de band heus nog wel even mee. Kast is weleens gepolijst (lugs lijken vrij schuin af te lopen), bezel nog netjes, sluiting ook. Als prijs en gevoel goed zijn, heb jij binnenkort een gezellige Kerst.

1 like

Dat zal dan de foto zijn gok ik. Ik vind de bezel er nog prima uitzien.

3 likes

Zeker nog een prima bezeltje hoor!

1 like

Ziet er best goed uit. Wat is de prijs?

1 like

5700 uit 1998

Maakt dat wat uit als die een x is gepolijst, heb er weinig verstand van. Gr dan

1 like

Vraagje aan de kenners: kloppen de wijzers?

1 like

Dat is persoonlijk. Facetranden zijn wat minder strak, maar hij heeft nog voldoende vlees op de botten. M.i. geen showstopper.

1 like