Reparatie

Hallo Rolex vrienden.
Ik heb een vraag misschien willen/ kunnen jullie me helpen ik ben van mijn Rolex Sub 16613 mijn Bezel en gouden Lunette verloren het moet er ergens zijn afgevallen en heb ze dus niet meer.
Ik wil mijn horloge graag laten herstellen.
Waar kan ik dat het beste laten doen?
Hebben jullie een advies?
Gr Christian

echt de hele lunette of alleen de metalen inlay?

je zou terecht kunnen bij Gassan/Schaap & Citroen of zelf ergens een lunette vandaan toveren.

is het een 16613 van voor of na 2000? dan maakt namelijk ook nog verschil.

Dank je voor je reactie nee ben de hele zwarte inlay en de gouden gekartelde rand kwijt !
Hij is van 1995.
Ik dacht ik koop die onderdelen wel maar inlay is geen probleem maar de gouden ring kan ik nergens vinden.
Nogmaals dank voor je reactie

1 like

2 likes

Zo… dat is mooi klote zeg, bijzonder dat je dat zo kwijtraakt zonder het te merken! Onderdelen vinden voor Rolex is erg lastig en bovendien erg duur. wellicht zou je eens kunnen informeren bij Schaap & Citroen?

In ieder geval erg vervelend

heb een PB gestuurd met een lead :slight_smile:

Ja, er is een HF 'er met die onderdelen toch?!

1 like

Volgens mij is dat met blauwe inlay, maar die ring past misschien?

Oh ja, dat is een clown.

Die zit in Argentinië vast

1 like

Dank jullie voor je reacties erg tof!

1 like

Balen vooral dat het gebeurd is.
Dure geintjes & ben benieuwd of Gassan/S&C er wat mee zouden doen. Dan wordt 't waarschijnlijk retourtje Rolex… :pensive:

Ik herinner me ook dat iemand zo eentje wilde ombouwen van two tone weer terug naar het originele ss. Maar dat ging om een oudje dacht ik… niet een 16610 maar een 16800 ofzo? Ik weet niet of dat allemaal past😅

1 like